Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiunile:CRM, Mărfuri, Vînzări, Prețuri, Comerţ cu amănuntul, Achiziții și depozit, Producere, Bani și finanțe
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Banca și casieria
Inventarierea mijloacelor financiare
a fost adăugat un nou document «Inventarierea mijloacelor de numerar» (disponibil în compartimentul Banca și Casieria).
Achiziții
Intrare
In cazul modificării datei documentului, a fost adăugată oportunitatea de recalculare a sumei TVA ținând cont de cursul de schimb modificat al documentului;
pentru documentul «Intrare» - tipul operațiunii «Servicii» – «Import de servicii» și pentru documentul «Casare din contul de decontare» - tipul operațiunii «Plata pentru importul de servicii»: pentru organizațiile care nu sunt plătitoare de TVA, s-au modificat mișcările documentelor pentru obligațiile de TVA.
Corectarea intrării
a fost corectată completarea analiticii în mișcări în cazul evidenței fără documente de decontare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica formulare electronice pentru factura emisă.
Vânzări
Comercializare
la tipărirea Actului privind prestarea serviciilor, a fost adăugată afișarea cantității și prețului (dacă sunt indicate în document) și a fost adăugată afișarea numărului facturii fiscale în numărul Actului;
pentru refacturarea către persoane fizice, mișcările din registrul «TVA din vânzări2 au fost corectate.
Schimb cu e-Factura
a fost adăugată posibilitatea de a descărca opțional un articol de nomenclator (configurarea este efectuată în setările schimbului e-Factura - bifa «descărcare articol»).
Decontări reciproce
Act de inventariere a decontărilor
a fost adăugat un nou document «Actul de inventariere a decontărilor» (disponibil în compartimentul «Achiziții», «Vânzări»).
Act de verificare a decontărilor
în cazul generării unui act cu setarea «Defalcare pe contracte», s-a adăugat o grupare pe contracte în forma de tipar a actului, afișând soldurile inițiale, finale și cifra de afaceri din contract;
pentru un contractant-nerezident, afișarea codului fiscal a fost înlocuită cu numărul de înregistrare contractantului.
Depozit
Completarea nomenclatorului
a fost adăugat un mecanism de copiere a rândurilor: acum rândurile selectate din părțile tabelare pot fi copiate dintr-un document în altul;
a fost adăugată posibilitatea de a completa după specificații dacă funcționalitatea de evidență a operațiunilor de producere nu este activată.
Predarea în exploatare a OMVSD
a fost îmbunătățită tipărirea comisiei pentru forma de tipar a «Borderoului de evidență pentru emiterea OMVSD», dacă comisia are mai mult de 3 membri.
Returnarea OMVSD din exploatare
au fost editate mișcări la returnarea din utilizare pentru OMVSD cu o metodă liniară de achitare a costului.
Casarea OMVSD din exploatare
a fost ajustată selectarea și adăugarea manuală a OMVSD în document dacă PRM nu este completată sau nu corespunde PRM pentru solduri.
FRS
Raportul Borderou al intervalelor FRS
a fost îmbunătățit raportul «Borderou al intervalelor FRS»: au fost adăugate date privind soldul inițial, intrarea și soldul final al formularelor.
MF și ANM
Inventarierea MF și ANM
a fost adăugat tipul operațiunii «Inventarierea activelor nemateriale».
Registrul contabil și de calcularea a amortizării MF în evidența fiscală
a fost corectată completarea Registrului dacă a avut loc o modernizare în luna în care mijlocul fix a fost acceptat spre evidență.
Salariu și cadre
Prelucrarea Lucrulul cu cadrele
a fost modificată afișarea listei de documente: acum sunt afișate doar documentele validate.
Tabela de evidență a timpului lucrat
a fost adăugată posibilitatea sortării personalizate a angajații în ordine alfabetică.
Calcularea salariului din partea inversă
a fost îmbunătățit calculul zilelor de sărbători, orelor suplimentare pentru angajații cu salariu net.
Concediu fără păstrarea plății
a fost corectat calculul soldului concediilor dacă un angajat se află în concediu de paternitate sau concediu suplimentar de studii fără plată: acum nu prelungesc anul de lucru.
Calcularea tichetelor de masă
pentru angajații care lucrează în ture, orele lucrate se determină luând în considerare orele de seară, de noapte, orele suplimentare și munca în zilele de sărbători;
a fost corectată Subdiviziunea costurilor în formulele contabile ale documentului, ținând cont de modificările istorice în evidența de cadre, în cazul în care subdiviziunea de cadre corespunde subdiviziunii de costuri.
Date pentru calcularea salariilor
a fost corectată validarea documentului «Date pentru calculul salariului», în cazul completării conform Șablonului după tipuri de timp.
Proiect salarial
a fost adăugată descărcarea proiectului salarial FinComBank.
Raportul Fișa de calcul
a fost adăugată afișarea sumei de scutire utilizate de la începutul anului;
a fost adăugată reflectarea zilelor de compensare a concediului, concediu din cont propriu;
a fost adăugată afișarea decriptării pe date de plată în formularul Fișei de calcul (tipărire din «Îndreptări spre plată»).
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost adăugat calculul automat al numărului mediu de angajați conform listei.
Calculul proratei
a fost ajustat calculul «TVA din achiziții, total (lei)»: acum nu se ia în calcul (nu se deduce) suma TVA pentru returnările către furnizor.
Altele
Operațiuni introduse manual
în formularul listei, în formularul documentului – a fost adăugată vizibilitatea activității operațiunii.
Setări
Roluri
pentru profilul «Contabil șef» a fost adăugat accesul la validarea documentului «Operațiuni introduse manual»;
pentru profilul «Contabil» a fost adăugat accesul la generarea «Actului de verificare a decontărilor» din directorul Contractanți / fișa contractantului.
Parcul IT
Îndreptare spre plată
a fost perfectat calculul impozitului pe venit pe salarii în cazul încetării acțiunii statutului parcului IT în cursul anului fiscal.
Raportul ISAPTI
a fost corectată afișarea sumei venitului pentru un angajat în cazul concedierii și reangajării acestuia în timpul anului fiscal.
Rapoarte reglementate
IPC
s-au adus modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 25 din 3 martie 2023: a fost adăugat tipul sursei de venit VMS - venituri primite de persoane fizice din titluri de stat.
5-C
au fost aduse modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Biroului Național de Statistică nr. 21 din 24 martie 2023.
Alte rapoarte
Decontări cu contractanți
a fost ajustată includerea decontărilor în contul 224 în grupul de tip «Furnizor».
Vânzări pe contractanți
a fost corectată capacitatea de a utiliza setarea de selecție «în grup» după Nomenclator.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
Dragi clienți și parteneri!
Vă felicităm cu sărbătorile de Anul Nou și Crăciun!
Ne dorim ca în Noul An să împărtășim cu voi planurile, succesele și, bineînțeles, bucuriile comune!
Vă mulțumim că ați fost alături de noi în anul care trece și sperăm că relația creată va fi o garanție a prosperității reciproce în Noul An!
Vă rugăm să acordați atenție programului de lucru în zilele de sărbători:
22.12 - lucrăm până la ora 13:00
29.12 - lucrăm până la ora 15:00
01.01 - zi liberă
05.01 - lucrăm până la ora 15:00
08.01 - zi liberă
Cu cele mai calde și sincere urări,
colectivul ”Soft Lider” SRL
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Banca și casieria
Inventarierea mijloacelor financiare
a fost adăugat un nou document «Inventarierea mijloacelor de numerar» (disponibil în compartimentul Banca și Casieria).
Achiziții
Intrare
In cazul modificării datei documentului, a fost adăugată oportunitatea de recalculare a sumei TVA ținând cont de cursul de schimb modificat al documentului;
pentru documentul «Intrare» - tipul operațiunii «Servicii» – «Import de servicii» și pentru documentul «Casare din contul de decontare» - tipul operațiunii «Plata pentru importul de servicii»: pentru organizațiile care nu sunt plătitoare de TVA, s-au modificat mișcările documentelor pentru obligațiile de TVA.
Corectarea intrării
a fost corectată completarea analiticii în mișcări în cazul evidenței fără documente de decontare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica formulare electronice pentru factura emisă.
Vânzări
Comercializare
la tipărirea Actului privind prestarea serviciilor, a fost adăugată afișarea cantității și prețului (dacă sunt indicate în document) și a fost adăugată afișarea numărului facturii fiscale în numărul Actului;
pentru refacturarea către persoane fizice, mișcările din registrul «TVA din vânzări2 au fost corectate.
Schimb cu e-Factura
a fost adăugată posibilitatea de a descărca opțional un articol de nomenclator (configurarea este efectuată în setările schimbului e-Factura - bifa «descărcare articol»).
Decontări reciproce
Act de inventariere a decontărilor
a fost adăugat un nou document «Actul de inventariere a decontărilor» (disponibil în compartimentul «Achiziții», «Vânzări»).
Act de verificare a decontărilor
în cazul generării unui act cu setarea «Defalcare pe contracte», s-a adăugat o grupare pe contracte în forma de tipar a actului, afișând soldurile inițiale, finale și cifra de afaceri din contract;
pentru un contractant-nerezident, afișarea codului fiscal a fost înlocuită cu numărul de înregistrare contractantului.
Depozit
Completarea nomenclatorului
a fost adăugat un mecanism de copiere a rândurilor: acum rândurile selectate din părțile tabelare pot fi copiate dintr-un document în altul;
a fost adăugată posibilitatea de a completa după specificații dacă funcționalitatea de evidență a operațiunilor de producere nu este activată.
Predarea în exploatare a OMVSD
a fost îmbunătățită tipărirea comisiei pentru forma de tipar a «Borderoului de evidență pentru emiterea OMVSD», dacă comisia are mai mult de 3 membri.
Returnarea OMVSD din exploatare
au fost editate mișcări la returnarea din utilizare pentru OMVSD cu o metodă liniară de achitare a costului.
Casarea OMVSD din exploatare
a fost ajustată selectarea și adăugarea manuală a OMVSD în document dacă PRM nu este completată sau nu corespunde PRM pentru solduri.
FRS
Raportul Borderou al intervalelor FRS
a fost îmbunătățit raportul «Borderou al intervalelor FRS»: au fost adăugate date privind soldul inițial, intrarea și soldul final al formularelor.
MF și ANM
Inventarierea MF și ANM
a fost adăugat tipul operațiunii «Inventarierea activelor nemateriale».
Registrul contabil și de calcularea a amortizării MF în evidența fiscală
a fost corectată completarea Registrului dacă a avut loc o modernizare în luna în care mijlocul fix a fost acceptat spre evidență.
Salariu și cadre
Prelucrarea Lucrulul cu cadrele
a fost modificată afișarea listei de documente: acum sunt afișate doar documentele validate.
Tabela de evidență a timpului lucrat
a fost adăugată posibilitatea sortării personalizate a angajații în ordine alfabetică.
Calcularea salariului din partea inversă
a fost îmbunătățit calculul zilelor de sărbători, orelor suplimentare pentru angajații cu salariu net.
Concediu fără păstrarea plății
a fost corectat calculul soldului concediilor dacă un angajat se află în concediu de paternitate sau concediu suplimentar de studii fără plată: acum nu prelungesc anul de lucru.
Calcularea tichetelor de masă
pentru angajații care lucrează în ture, orele lucrate se determină luând în considerare orele de seară, de noapte, orele suplimentare și munca în zilele de sărbători;
a fost corectată Subdiviziunea costurilor în formulele contabile ale documentului, ținând cont de modificările istorice în evidența de cadre, în cazul în care subdiviziunea de cadre corespunde subdiviziunii de costuri.
Date pentru calcularea salariilor
a fost corectată validarea documentului «Date pentru calculul salariului», în cazul completării conform Șablonului după tipuri de timp.
Proiect salarial
a fost adăugată descărcarea proiectului salarial FinComBank.
Raportul Fișa de calcul
a fost adăugată afișarea sumei de scutire utilizate de la începutul anului;
a fost adăugată reflectarea zilelor de compensare a concediului, concediu din cont propriu;
a fost adăugată afișarea decriptării pe date de plată în formularul Fișei de calcul (tipărire din «Îndreptări spre plată»).
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost adăugat calculul automat al numărului mediu de angajați conform listei.
Calculul proratei
a fost ajustat calculul «TVA din achiziții, total (lei)»: acum nu se ia în calcul (nu se deduce) suma TVA pentru returnările către furnizor.
Altele
Operațiuni introduse manual
în formularul listei, în formularul documentului – a fost adăugată vizibilitatea activității operațiunii.
Setări
Roluri
pentru profilul «Contabil șef» a fost adăugat accesul la validarea documentului «Operațiuni introduse manual»;
pentru profilul «Contabil» a fost adăugat accesul la generarea «Actului de verificare a decontărilor» din directorul Contractanți / fișa contractantului.
Parcul IT
Îndreptare spre plată
a fost perfectat calculul impozitului pe venit pe salarii în cazul încetării acțiunii statutului parcului IT în cursul anului fiscal.
Raportul ISAPTI
a fost corectată afișarea sumei venitului pentru un angajat în cazul concedierii și reangajării acestuia în timpul anului fiscal.
Rapoarte reglementate
IPC
s-au adus modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 25 din 3 martie 2023: a fost adăugat tipul sursei de venit VMS - venituri primite de persoane fizice din titluri de stat.
5-C
au fost aduse modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Biroului Național de Statistică nr. 21 din 24 martie 2023.
Alte rapoarte
Decontări cu contractanți
a fost ajustată includerea decontărilor în contul 224 în grupul de tip «Furnizor».
Vânzări pe contractanți
a fost corectată capacitatea de a utiliza setarea de selecție «în grup» după Nomenclator.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Banca și casieria
Inventarierea mijloacelor financiare
a fost adăugat un nou document «Inventarierea mijloacelor de numerar» (disponibil în compartimentul Banca și Casieria).
Achiziții
Intrare
In cazul modificării datei documentului, a fost adăugată oportunitatea de recalculare a sumei TVA ținând cont de cursul de schimb modificat al documentului;
pentru documentul «Intrare» - tipul operațiunii «Servicii» – «Import de servicii» și pentru documentul «Casare din contul de decontare» - tipul operațiunii «Plata pentru importul de servicii»: pentru organizațiile care nu sunt plătitoare de TVA, s-au modificat mișcările documentelor pentru obligațiile de TVA.
Corectarea intrării
a fost corectată completarea analiticii în mișcări în cazul evidenței fără documente de decontare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica formulare electronice pentru factura emisă.
Vânzări
Comercializare
la tipărirea Actului privind prestarea serviciilor, a fost adăugată afișarea cantității și prețului (dacă sunt indicate în document) și a fost adăugată afișarea numărului facturii fiscale în numărul Actului;
pentru refacturarea către persoane fizice, mișcările din registrul «TVA din vânzări2 au fost corectate.
Schimb cu e-Factura
a fost adăugată posibilitatea de a descărca opțional un articol de nomenclator (configurarea este efectuată în setările schimbului e-Factura - bifa «descărcare articol»).
Decontări reciproce
Act de inventariere a decontărilor
a fost adăugat un nou document «Actul de inventariere a decontărilor» (disponibil în compartimentul «Achiziții», «Vânzări»).
Act de verificare a decontărilor
în cazul generării unui act cu setarea «Defalcare pe contracte», s-a adăugat o grupare pe contracte în forma de tipar a actului, afișând soldurile inițiale, finale și cifra de afaceri din contract;
pentru un contractant-nerezident, afișarea codului fiscal a fost înlocuită cu numărul de înregistrare contractantului.
Depozit
Completarea nomenclatorului
a fost adăugat un mecanism de copiere a rândurilor: acum rândurile selectate din părțile tabelare pot fi copiate dintr-un document în altul;
a fost adăugată posibilitatea de a completa după specificații dacă funcționalitatea de evidență a operațiunilor de producere nu este activată.
Predarea în exploatare a OMVSD
a fost îmbunătățită tipărirea comisiei pentru forma de tipar a «Borderoului de evidență pentru emiterea OMVSD», dacă comisia are mai mult de 3 membri.
Returnarea OMVSD din exploatare
au fost editate mișcări la returnarea din utilizare pentru OMVSD cu o metodă liniară de achitare a costului.
Casarea OMVSD din exploatare
a fost ajustată selectarea și adăugarea manuală a OMVSD în document dacă PRM nu este completată sau nu corespunde PRM pentru solduri.
FRS
Raportul Borderou al intervalelor FRS
a fost îmbunătățit raportul «Borderou al intervalelor FRS»: au fost adăugate date privind soldul inițial, intrarea și soldul final al formularelor.
MF și ANM
Inventarierea MF și ANM
a fost adăugat tipul operațiunii «Inventarierea activelor nemateriale».
Registrul contabil și de calcularea a amortizării MF în evidența fiscală
a fost corectată completarea Registrului dacă a avut loc o modernizare în luna în care mijlocul fix a fost acceptat spre evidență.
Salariu și cadre
Prelucrarea Lucrulul cu cadrele
a fost modificată afișarea listei de documente: acum sunt afișate doar documentele validate.
Tabela de evidență a timpului lucrat
a fost adăugată posibilitatea sortării personalizate a angajații în ordine alfabetică.
Calcularea salariului din partea inversă
a fost îmbunătățit calculul zilelor de sărbători, orelor suplimentare pentru angajații cu salariu net.
Concediu fără păstrarea plății
a fost corectat calculul soldului concediilor dacă un angajat se află în concediu de paternitate sau concediu suplimentar de studii fără plată: acum nu prelungesc anul de lucru.
Calcularea tichetelor de masă
pentru angajații care lucrează în ture, orele lucrate se determină luând în considerare orele de seară, de noapte, orele suplimentare și munca în zilele de sărbători;
a fost corectată Subdiviziunea costurilor în formulele contabile ale documentului, ținând cont de modificările istorice în evidența de cadre, în cazul în care subdiviziunea de cadre corespunde subdiviziunii de costuri.
Date pentru calcularea salariilor
a fost corectată validarea documentului «Date pentru calculul salariului», în cazul completării conform Șablonului după tipuri de timp.
Proiect salarial
a fost adăugată descărcarea proiectului salarial FinComBank.
Raportul Fișa de calcul
a fost adăugată afișarea sumei de scutire utilizate de la începutul anului;
a fost adăugată reflectarea zilelor de compensare a concediului, concediu din cont propriu;
a fost adăugată afișarea decriptării pe date de plată în formularul Fișei de calcul (tipărire din «Îndreptări spre plată»).
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost adăugat calculul automat al numărului mediu de angajați conform listei.
Calculul proratei
a fost ajustat calculul «TVA din achiziții, total (lei)»: acum nu se ia în calcul (nu se deduce) suma TVA pentru returnările către furnizor.
Altele
Operațiuni introduse manual
în formularul listei, în formularul documentului – a fost adăugată vizibilitatea activității operațiunii.
Setări
Roluri
pentru profilul «Contabil șef» a fost adăugat accesul la validarea documentului «Operațiuni introduse manual»;
pentru profilul «Contabil» a fost adăugat accesul la generarea «Actului de verificare a decontărilor» din directorul Contractanți / fișa contractantului.
Parcul IT
Îndreptare spre plată
a fost perfectat calculul impozitului pe venit pe salarii în cazul încetării acțiunii statutului parcului IT în cursul anului fiscal.
Raportul ISAPTI
a fost corectată afișarea sumei venitului pentru un angajat în cazul concedierii și reangajării acestuia în timpul anului fiscal.
Rapoarte reglementate
IPC
s-au adus modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 25 din 3 martie 2023: a fost adăugat tipul sursei de venit VMS - venituri primite de persoane fizice din titluri de stat.
5-C
au fost aduse modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Biroului Național de Statistică nr. 21 din 24 martie 2023.
Alte rapoarte
Decontări cu contractanți
a fost ajustată includerea decontărilor în contul 224 în grupul de tip «Furnizor».
Vânzări pe contractanți
a fost corectată capacitatea de a utiliza setarea de selecție «în grup» după Nomenclator.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
Modificări în secțiunile: Echipament de casa si control, Achizitii
Echipament de casa si control
Am extins lista de suport a echipamentelor de casa si control. Acum in lista noastra a aparut echipamentul marcii Smart One.
Programa suporta executarea operatiunilor: achitarea cash sau cu card bancar, achitarea prin bonusuri si primirea returului de la cumparator prin eliberarea banilor cash.
Achizitii
Cheltuieli la import
Am adaugat posibilitate utilizatorului de a sorta grupuri vamale in document "Cheltuieli la import" in asa ordine, cum ei sunt completate in declaratia vamala. Acum va fi și mai ușor să introduceti taxe și proceduri vamale.
Coduri vamale
Am actualizat clasificatorul de coduri vamale conform legei № 341 din 15.12.2022 "Pentru modificarea Legii nr. 172/2014 privind
aprobarea Nomenclaturii combinate a mărfurilor" care a intrat in vigoare pe data de 01.01.2023
Altele
Au fost corectate erorile depistate.
Modificări în secțiunile:CRM, Mărfuri, Vînzări, Prețuri, Comerţ cu amănuntul, Achiziții și depozit, Producere, Bani și finanțe
CRM
Istoricul de modificare al rechizitelor pentru contrapartide și organizații
Am adăugat posibilitatea de a salva istoricul rechizitelor pentru contrapartide și organizații. Când se modifică numele și adresa companiei, acum nu mai aveți nevoie să creați o nouă contrapartidă, puteți adăuga noi valori de rechizite în fișa contrapartidei. La imprimarea documentelor, se completează valorile reale la data tipăririi. Noua oportunitate va permite salvarea documentelor și întregului istoric al interacțiunii cu o contrapartidă, chiar dacă rechizitele acesteia se modifică. Oportunitatea de a salva istoricul numelor și informațiilor de contact a apărut și pentru organizații.
Segmente actualizate ale contrapartidelor și nomenclatorului
Am extins capacitățile de segmentare a clienților. Acum, pe lângă rapoarte și selecții, puteți atribui reduceri după segmente.
A apărut oportunitatea de a segmenta nomenclatorul. Noua oportunitate va permite să combinați nomenclatorul în grupuri în funcție de diverse criterii, de exemplu, pentru a forma un segment de mărfuri vândute în ultima lună sau mărfuri cu un sold sub o valoare specificată. Segmentele de nomenclator pot fi utilizate pentru a genera reduceri, pentru a selecta nomenclatori în documente și pentru selecție în rapoarte.
Au fost modificate modalitățile de formare a compoziției segmentului. Dacă anterior compoziția segmentului era formată dinamic în momentul utilizării segmentului, acum formăm segmente manual sau setăm formarea automată o dată pe zi. Astfel de opțiuni de formare vor accelera lucrul cu segmente și vor menține compoziția segmentului în starea actuală.
Noile abilități ale lui Dasha: controlul stocurilor în depozit
Dasha, asistentul nostru de gestionare al companiei, a învățat să controleze soldurile în depozite. Dasha va trimite o notificare când soldurile vor atinge nivelul minim. Notificările pot fi configurate ca mesaj într-o discuție sau ca notificare prin e-mail. Primirea notificărilor de la Dasha va permite să supliniți rapid stocurile, asigurând complet și la timp îndeplinirea comenzilor clienților.
Autocompletare a datei de expediere în documentul ”Comanda cumpărătorului”
În noile documente ”Comanda cumpărătorului” de tip ”cu cumpărător” și ”cu comisionar”, data expedierii poate fi completată automat la selectarea contrapartidei sau a contractului. Data este calculată pe baza setării selectate în contractul contrapartidei după zile calendaristice sau lucrătoare. Pentru contracte noi, este posibil de a specifica setarea implicită pentru data de expediere.
Schimb actualizat cu site-ul
Setările de schimb cu site-ul au devenit mai simple, schimburile sunt efectuate mai rapid cu încărcare redusă. Toate operațiunile de schimb cu site-ul sunt acum într-un singur loc: prin linkul ”Magazin online” al compartimentului CRM.
Au fost adăugate butoane de control și stare de schimb în formularele listei și a setării de integrare. De exemplu, a devenit posibilă înregistrarea manuală a modificărilor pentru schimb, precum și vizualizarea obiectelor înregistrate pentru schimb. Folosind comenzile de pe panoul de administrare, este posibil de a obține fișiere de schimb, de a încărca comenzi dintr-un fișier, de a vizualiza erorile și mesajele de schimb care apar.
Acum este posibil de a configura un program de schimb, anterior schimbul era pornit automat o dată la 5 minute.
A fost adăugată posibilitatea de a configura rechizutele suplimentare și numărul acestora, care necesită a fi încărcate pe site.
Schimbul cu site-ul se efectuează în mod mai stabil.
Extinderea posibilităților pentru șabloane de contracte și oferte comerciale
Acum, în forma de tipar a contractului sau a ofertei comerciale, este posibil de a adăuga nu numai lista de mărfuri, ci și alte informații despre documentele de vânzare. De exemplu, este posibil de a adăuga un program de plată, un cont bancar, o listă de materiale ale clientului într-un contract.
Acum este posibilă afișarea imaginii pentru caracteristicile nomenclatorului.
Dacă este imposibilă imprimarea documentelor, programul sugerează care este motivul și cum să îl remediați.
Mărfuri
Noi unități de măsură ”Seturi de ambalaje”
Acum este posibil de a crea seturi de ambalaje a mărfurilor - seturi de unități de măsură suplimentare. Setul conține o listă de unități de măsură și poate fi folosit pentru diverse nomenclatoare, deoarece nu este legat de o singură marfă.
Istoricul modificărilor pentru unitățile de măsură
Pentru unitățile de măsură și seturile de unități de măsură acum se stochează istoricul de modificări. Este posibil de a afla cu ușurință cine a făcut modificările și ce valoare a fost setată mai devreme. Istoricul înregistrează modificările coeficientului pentru unități de măsură suplimentare.
Unități de măsură pentru rapoarte
Acum este posibilă generarea rapoartelor în unități de măsură convenabile pentru analiză. Când construiți un raport, puteți selecta alte unități de măsură decât unitățile de depozitare a mărfurilor.
Codul de bare al nomenclatorului
Am adăugat posibilitatea de a afișa un cod de bare în liste de prețuri, forme de tipar, rapoarte și părți tabelare ale documentelor. Noua oportunitate va simplifica lucrul cu nomenclatorul și va reduce riscul de erori la perfectarea documentelor. Folosind codul de bare, este posibil de a verifica rapid pozițiile selectate în factură sau de a selecta mărfuri. La introducere, programul va oferi versiuni pentru mărfuri, ale căror coduri de bare conțin simbolurile introduse.
Vînzări
Intercompany
Am accelerat formarea documentelor pentru transmiterea mărfurilor între organizații, acum contractul se completează automat cu contractul principal. Returnarea mărfurilor poate fi perfectată pe baza unei facturi de intrare, a unui raport de vânzări cu amănuntul și a unui document de transmitere a mărfurilor. Am făcut posibilă utilizarea instrumentului ”Intercompany” pentru depozitele de comandă. Acum este posibil de a rezerva serii la transmiterea mărfurilor. Acum ”Intercompany” poate fi folosit, de asemenea, în comerțul de comision.
Rapoarte suplimentare privind solduri și rezerve din comenzile cumpărătorulor
În documentul ”Comanda cumpărătorului” au apărut noi rapoarte pentru analiza rezervelor supă comenzi: Istoricul rezervelor, Rezerve după comenzi, Solduri după celule. Acum, direct din document, se pot vedea rezervele la comandă cu detaliere până la document și soldul stocurilor după celulele depozitului.
Prețuri
Stabilurea rapidă a prețurilor
Acum prețurile pot fi stabilite cu o singură comandă pe baza documentelor ”Factură de intrare”, ”Raport de avansuri” și ”Valorificarea stocurilor”.
Noi coloane și ordinea prețurilor în documentul ”Stabilirea prețurilor”
În documentul ”Stabilirea prețurilor”, a devenit și mai convenabil de a lucra cu prețuri. Tipurile de prețuri sunt ordonate ținând cont de subordonarea prețurilor, este disponibilă modificarea manuală a ordinii prețurilor în document.
Calculul prețurilor dinamice în documentul ”Stabilirea prețurilor”
Am facilitat stabilirea prețurilor calculabile. Acum puteți calcula prețurile folosind o formulă sau un procent direct în documentul ”Stabilirea prețurilor” împreună cu prețurile statice.
Modificarea prețurilor în documentele returnării
Acum lucrul cu documentele de returnare a devenit mai convenabil datorită utilizării noilor tipuri de prețuri. Acum este posibil să returnați mărfurile furnizorului la prețurile de achiziție și să perfectați returnarea cumpărătorului - la prețul la care a fost vândută.
Prețuri minime
Acum este posibil de a stabili prețuri minime pentru mărfuri pentru întreaga companie sau pentru fiecare subdiviziune. Prețurile mărfurilor sub minimul vor fi evidențiate cu roșu. Reducerile, cu care prețul devine sub minimul vor fi modificate până la prețul minim. Atribuirea prețurilor minime va preveni reducerile excesive ale managerilor, va asigura profitul și rentabilitatea afacerii.
Rotunjirea psihologică a prețurilor
Există o nouă posibilitate de a aplica ”rotunjirea psihologică”: de a scădea o anumită sumă pentru a oferi clientului impresia unui preț redus. Este posibil de a stabili suma pentru deducere din prețul existent și intervalul de preț pentru rotunjire. Rotunjirea psihologică ajustată va menține automat prețuri atractive pentru cumpărători, crescând astfel vânzările.
Praguri de declanșare pentru calcularea prețurilor
”Pragul de declanșare” - este procentul de abatere a noului preț față de cel vechi, la care are sens să se modifice prețul. Îl folosim atunci când este important să schimbăm prețul unei mărfi în funcție de prețul furnizorului. Dacă prețul furnizorului se modifică nesemnificativ, atunci nu are sens să vă schimbați prețurile pentru nomenclator. Pentru a face acest lucru, setăm ”pragurile de declanșare”, de exemplu 10%. Pragurile de recalculare indicăm în fișa tipului de preț, acestea vor declanșa la completarea documentului ”Stabilirea prețurilor” pe baza ”Facturii de intrare” sau la recalcularea prețurilor dinamice. Setarea pragurilor de recalculare va permite de a răspunde în timp util și de a recalcula prețurile doar în cazul unor modificări semnificative ale prețurilor furnizorilor, pentru a evita costul schimbării indicatoarelor de prețuri în cazul fluctuațiilor minore de prețuri.
Calcularea prețurilor utilizân schema de compunere a datelor
Acum prețurile pot fi stabilite conform propriilor reguli și algoritmi, folosind o configurație tipică, utilizând o schemă de compunere a datelor. De exemplu, este posibil de a seta prețuri pe baza prețurilor furnizorului sau a prețului de cost. Noua oportunitate va permite de a implementa formarea flexibilă a prețurilor reieșind din nevoile afacerii. Este posibilă încărcarea schemei dvs. pregătite sau de a utiliza schema predefinită și de a începe vânzarea la prețuri personalizate.
Tip nou de prețuri ”Extindere”
Am adăugat posibilitatea de a calcula prețurile în funcție de nevoile oricărei companii prin conectarea extensiilor.
Comerţ cu amănuntul
Returnare fără indicarea bonului de vânzare
Acum, bonurile MCC pentru returnare pot fi introduse nu numai pe baza bonurilor de vânzare, ci și independent. Completarea nomenclatorului pentru bon este posibilă după codul de bare, prin selecție.. Este menținută obținerea greutății de la cântare conectate și lucrul cu mărfuri etichetate.
În cazul introducerii fără o bază, este posibil de a specifica în mod independent cumpărătorul și contractul, de a ajusta semnul operațiunii fără a transmite mărfurile. În cazul returnării plății fără numerar, este posibil de a adăuga arbitrar o rambursare a plății printr-un card bancar sau un certificat cadou.
Asistent de închidere a turei de casierie
A apărut un nou instrument ”Asistent de închidere a turei de casierie”. De la locul de muncă al casierului și lista de bonuri MCC, se efectuează o verificare automată a bonurilor care nu au fost emise, dar validate.
Șabloane de bonuri
Acum este posibilă imprimarea bo0nurilor conform unui șablon pre-creat.
Șablonul bonului permite de a adăuga, pe lângă rechizitele obligatorii, o ofertă publicitară sau informații suplimentare despre companie.
Pentru a folosi noua oportunitate, este suficient să încărcați șablonul bonului și să îl indicați în fișa casieriei MCC. Utilizarea șablonului va oferi un canal suplimentar de comunicare cu cumpărătorul fără costuri suplimentare. Acum pe bon poți plasa: informații utile, cea mai bună ofertă, reduceri, promoții, bonusuri.
Numerotarea periodică a bonurilor MCC
În noua versiune a fost modificată numerotarea bonurilor MCC de la continuă la periodică. În fiecare an, numerotarea bonurilor va începe din nou. Această abordare va evita erorile în cazul lucrului comun cu alte programe.
Comision pentru achiziție din document
Au fost aduse modificări în lucrul comisionului de achiziție. Acum, la completarea unui document, comisionul din contractul de achiziție este înscris în document, iar în timpul validării este preluat din acest document. În cazul în care contractul este modificat și documentul este revalidat, valoarea comisionului va rămâne aceeași.
Eșalonare plată
A devenit posibilă înregistrarea eșalonării unei plăți pentru vânzările cu amănuntul folosind documentul ”Bon MCC”. Acum este posibil de a transmite mărfuri către clienți fără plată sau după plata parțială.
Noi rapoarte pentru vânzările cu amănuntul
Am actualizat setul de rapoarte pentru analiza vânzărilor cu amănuntul și am adăugat noi oportunități. Au apărut noi rapoarte ”Compoziția seturilor” și ”Compoziția kiturilor”. Evaluarea de preț a depozitului poate fi acum generată în prețuri cu amănuntul. Analiza achizițiilor poate fi efectuată ținând cont de returnări. În raportul privind veniturile din amănunt, este disponibil numărul de bonuri de vânzări și returnări. Rapoartele privind vânzările pot fi generate fără certificate cadou, poate fi văzută suma reducerii, precum și sumele cu și fără reducere.
Achiziții și depozit
Comanda de mișcare
A apărut posibilitatea de a planifica mișcarea mărfurilor între depozite, puncte de vânzare cu amănuntul și subdiviziuni folosind noul document ”Comanda pentru mișcare”. Documentul funcționează similar altor comenzi și permite cu utilizarea stărilor de a organiza procesul de afaceri pentru mișcarea internă a mărfurilor. Evidența mișcărilor planificate și efective permite de a crea mai multe documente reale pentru o comandă și de a monitoriza starea execuției folosind rapoarte. Acum, pe baza informațiilor despre nevoi și solduri, este posibil de a redistribui mărfurile între subdiviziuni, depozite și magazine.
Puteți afla soldurile libere imediat la perfectarea documentului ”Comanda pentru mișcare” în partea tabelară ”Marfuri” fără rapoarte suplimentare. Documentul are acum modul de operare ”Afișează soldurile și rezervele”, care se activează ușor prin apăsarea butonului ”Ochi”.
Calculul necesității pe depozite
Am adăugat capacitatea de a menține evidența și de a calcula necesitatea nu numai pentru întreaga companie, ci și pentru depozite. Noua oportunitate va începe să funcționeze pentru comenzile introduse după ce setarea a fost activată. La comenzile noi, completarea depozitului devine obligatorie. Perioada de planificare este acum specificată ca data de începere și numărul de zile. Durata perioadei este memorată automat și va fi folosită la deschiderile ulterioare ale formularului, astfel este posibil de a ajusta formularul pentru procesul propriu de planificare. Planificarea furnizării de stoc poate fi efectuată mereu printr-o singură dată - implicit, data minimă posibilă, ținând cont de timpul de livrare din fișa nomenclatorului. Dacă data generală nu este utilizată, atunci planificarea va fi efectuată ca înainte, pentru fiecare dată la care există un deficit de mărfruri.
Calculul necesității în baza vânzărilor pentru perioadele precedente
Acum este posibiă comutarea modului de calcul: pe comenzi sau pe vânzări. Noul mecanism înlocuiește precedentul „Achiziție de bunuri”. Acum, atunci când calculați cerințele, puteți utiliza informații despre vânzările reale din perioadele trecute. Această metodă de calcul este potrivită pentru companiile comerciale care nu lucrează la comenzi; va fi utilă pentru comerțul cu amănuntul.
Aprovizionare a stocurilor la dipozit prin documentul de mișcare
În calculul necesităților a fost adăugată o nouă metodologie de aprovizionare a stocurilor ”Mișcare”. Noua oportunitate funcționează atunci când se specifică un anumit depozit. Utilizând mișcarea, este posibil de a configura o schemă de completare a stocurilor la punctele de vânzare cu amănuntul dintr-un depozit central. De asemenea, este posibil de a configura formarea comenzilor pentru mișcare la detalierea calculului până la comenzi - ”Rezervare prin comanda pentru mișcare”. În acest caz, soldurile din depozit sunt rezervat automat de comenzile pentru mișcare generate pentru necesitățile din comenzilor cumpărătorilor și nu pot fi folosite pentru a îndeplini alte comenzi.
Completarea automată a ultimului preț de comercializare și prețului de cost în returnarea de la cumpărător
În documentul ”Intrare” cu tipul operațiunii ”Returnare de la cumpărător” au fost adăugate două noi opțiuni: făcând clic pe butonul ”Completare” din document, este posibilă completarea ultimului preț de comercializare al acestei mărfi, precum și ultimul preț de cost al acestei mărfi. În plus, acum, dacă în document nu este indicat motivul, decontările reciproce cu cumpărătorul vor fi închise corect.
Evidența mărfurilor social importante
"""Am adăugat funcționalitate pentru evidența mărfurilor semnificative social. Acum programul va putea să fixeze singur prețul de achiziție, precum și să calculeze marja comercială pentru factura fiscală.
Noua funcționalitate este inclusă în compartimentul Mai multe oportunități - Depozit - (Bife) ”Evidența mărfurilor semnificative social” și ”Înregistrarea prețului de la producător”"""
Controlul marjei comerciale pentru mărfuri semnificative social
Am adăugat, de asemenea, capacitatea de a controla marja comercială pentru mărfurile semnificative social. Acum programul vă va avertiza că marja pentru marfa socială vândută este mai mare decât este admisibil pentru această categorie de mărfuri. Un nou director ”Categorii de mărfuri sociale” și un document ”Procentul marjei pentru categoriile de mărfuri sociale” au fost adăugate în compartimentul ”Prețuri și reduceri”. Calculul marjei comerciale maxime se va face atunci când utilizatorul creează categorii de mărfuri sociale, indică procentul marjei comerciale pentru fiecare categorie și clasifică categoriile în funcție de nomenclatorul care este marfa socială.
Coduri vamale
A fost actualizat clasificatorul codurilor vamale în conformitatecu Legea nr.275 din 29.11.2018.
Planificarea și analiza vânzărilor pe depozite
Acum este posibil de a întocmi un plan de vânzări și de a analiza vânzările cu detaliere de până la un anumit depozit. Pentru vânzările reale, acest lucru se va întâmpla automat și trebuie de specificat un depozit în planurile de vânzări.
Acte de discrepanțe
A fost adăugat un nou document ”Act de discrepanțe”. Acum, când sunt identificate discrepanțe în cantitatea sau calitatea mărfurilor, este posibilă întocmirea actelor de discrepanțe și ajustarea soldurilor. Actul generat poate fi tipărit sau trimis în format electronic furnizorului sau cumpărătorului.
Comerț de comision
Evidența remunerației de comision
Am simplificat evidența remunerației de comision. Dacă remunerația de comision este stabilită în documentele ”Raportul comitentului” și ”Raportul comisionarului”, dar nu este reținută, nu este nevoie de a crea suplimentar factura de ieșire sau de intrare pentru serviciile de comision.
Producere
Necesitate în materiale pentru comenzi
Am implementat evidența necesității de materiale pentru producere pentru comenzi fără utilizarea rezervelor. Este folosit automat pentru toate comenzile noi introduse după actualizarea programului. Evidența comenzilor va permite de a obține un calcul detaliat al necesităților fără utilizarea rezervelor.
Bani și finanțe
Formulare ale documentelor de numerar
Am actualiza formularele documentelor de numerar. Acum decriptarea plății este afișată pe file separate. Grupul ”Suplimentar” a fost de asemenea mutat pe o filă separată. Pentru rechizitele ”Articol”, ”Proiect” și ”Subdiviziune” a fost adăugat comutatorul ”Antet/Partea tabelară”. Comutatorul permite de a controla poziția rechizitelor: fie specificați o analitică în antet, fie o împărțiți în rânduri din partea tabelară.
Act de verificare pentru contractele de transmitere între organizații proprii
A devenit posibiă generarea unui act de verificare în baza contractelor de transmitere între organizațiile proprii conform schemei ”Intercompany”. În actul de verificare, documentul de transmitere este afișat ca Comercializare sau Intrare, în funcție de organizația care este selectată în verificare.
Analiza afacerii
Deviere ”plan-faptă”
Acum, în rapoartele Analizei afacerii, este posibil de a vedea abaterea absolută și relativă a valorilor reale de la cele planificate. Se adaugă coloane atât pentru datele totalizate, cât și pentru perioada activă.
Verificarea formulelor și amintire despre închiderea lunii
Lucrul formulelor a devenit mai fiabil, acestea sunt verificate pentru ciclare atunci când se utilizează grupurile părinte. În raportul ”Venituri și Cheltuieli” a apărut o sugestie, care oferă de a efectua închiderea lunii dacă este necesar.
Indicator arbitrar
Acum a devenit posibilă crearea unui indicator pentru Analiza afacerii din orice date ale bazei informaționale, chiar și în termeni cantitativi. Pentru aceasta se folosesc extensii speciale.
Personalul
Calcularea primelor pentru vânzători conform rezultatelor vânzărilor
Am făcut convenabilă calcularea primelor pentru vânzători și alți angajați pe baza rezultatelor vânzărilor. A apărut documentul ”Dispoziție privind premiere” pentru a indica regulile și condițiile de calcul: la atingerea sumei sau a numărului de vânzări. Prima poate fi calculată ca sumă sau procent, precum și poate fi selectat un segment de nomenclator pentru care se va calcula o primă suplimentară. Sumele vânzărilor și primelor către vânzători pot fi analizate în noul raport ”Prime vânzătorilor”. Raportul ”Reguli valabile de calcul a primelor pentru vânzători” prezintă toate condițiile de calcul a primelor la data formării.
Administrarea accesului
Setarea drepturilor de acces pe depozite și magazine
Pe lângă setarea accesului pe organizații, casierii, contrapartide și lead-uri, am adăugat posibilitatea de a restricționa accesul pe depozite și magazine. Cu noua oportunitate este posibil de a configura rapid și convenabil accesul în program pentru lucrătorii din depozit.
LMA și BID pe magazine și depozite
Am adăugat capacitatea de a limita sincronizarea cu Locul de Muncă Autonom (LMA) și Baza informațională distribuită (BID) pe depozite și magazine, în plus față de capacitatea deja existentă de limitare pe organizații.
Un loc de muncă autonom - este o versiune locală a aplicației (o bază informațională pe calculatorul utilizatorului), care este sincronizată automat cu baza principala.
LMA permite utilizatorilor aplicației, care nu au acces constant la Internet, să lucreze cu aplicația pe calculatorul lor local. Sincronizarea datelor locului de muncă autonom și a aplicației de serviciu se realizează automat conform unui program specificat de utilizator, sau în orice moment la solicitarea utilizatorului.
Lucrul mobil
1C:Gestionarea companiei noastre în nor
A fost îmbunătățită optimizarea lucrului pentru clientul mobil. Acum aplicația va funcționa mai rapid.
Puteți descărca clientul mobil din magazinul de aplicații al dispozitivului dvs.:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.e1c.SmallBusiness
Mai multe oportunități
Preș de cost fără TVA
A apărut posibilitatea de a menține evidența prețului de cost al mărfurilor fără TVA.
Opțiunea dată poate fi configurată în directorul ”Organizația”, subcompartimentul ”Impozitare”. Rechizitul este istoric.
În bazele informaționale existente, trebuie să revalidați documentele pentru a vedea prețul de cost fără TVA pentru mărfurile intrate înainte de actualizarea programului.
Modificări importante suplimentare
”Pulsul afacerii” actualizat
Aspectul paginii de pornire ”Pulsul afacerii” a fost actualizat. Indicatorii paginii de pornire sunt afișați ca widget-uri interactive cu pictograme de categorie. Puteți personaliza titlul, poziția și culoarea indicatorului. Alegeți și configurați indicatori importanți pentru afacerea dvs.: vânzări, intrări, plăți, solduri, datorii. Monitorizați indicatorii cheie pe pagina inițială și accesați rapoarte cu un singur clic pentru obținerea informațiilor complete.
Rapoarte: forma nouă, noua ordine și localizare în compartimente
Acum va fi mai ușor să găsiți raportul de care aveți nevoie: rapoartele sunt redistribuite în compartimente în funcție de relevanța, necesitate și importanța lor pentru compartimentul de contabilitate.
Vizibilitatea majorității rapoartelor depinde acum de setările programului. De exemplu, raportul ”Emiterea produselor” va fi disponibil numai atunci când setarea ”Planificarea și evidența activităților de producere” este activă.
Rapoartele neutilizate nu mai sunt afișate în lista generală, dar se menține capacitatea de a activa vizibilitatea în setările raportului.
Formularul raportului s-a schimbat și acum acceptă toate oportunitățile sistemului de compunere a datelor. În partea de sus a formularului sunt setările rapide care conțin parametri și filtre. Este disponibilă versiunea de setări simplă și avansată, precum și modificarea compoziției setărilor rapide afișate direct pe formular. Modificările aduse setărilor raportului sunt salvate imediat și sunt individuale pentru fiecare utilizator. Varianta de completare a listei de rapoarte fără imagini a fost schimbată: acum rapoartele sunt grupate pe subcompartimente ale programului și importanță. A fost adăugată posibilitatea de a dezactiva rapoartele, de a ascunde sau de a afișa descrierile.
Închiderea lunii: noi oportunități ale analizei preventive
Am îmbunătățit mecanismul de verificare a rotunjirii, a apărut închiderea automată a soldurilor de sume fără cantitate și a fost adăugat controlul cantității de stocuri la validarea documentelor.
Încărcare din Excel: noi oportunități
Am adăugat câmpuri în tabelul de comparație, astfel încât să puteți compara informațiile pe care le încărcați cu ceea ce există deja în program.
Nomenclatorul poate fi căutat după rechizitul suplimentar, de exemplu, după articolul furnizorului. Valorile setărilor de căutare sunt acum salvabile. În formularul de căutare, puteți alege unde să căutați rechizitele suplimentare: în nomenclator sau caracteristici.
A fost adăugată oportunitatea de a încărca codul vamal în directorul nomenclator.
Pentru a încărca informații despre contrapartide, am adăugat posibilitatea de a specifica, pe lângă nume, denumirea juridică.
Programul de lucru pentru unitatea structurală
Am adăugat posibilitatea de a seta un program de lucru pentru unitatea structurală. Acum este posibil de a specifica propriul program de lucru pentru fiecare depozit sau magazin.
Service
Sincronizarea datelor cu 1C:Contabilitate pentru Moldova, ed. 3.0
În sincronizare a fost adăugată descărcarea din GC a documentului Ajustarea comercializării;
A fost ajustată descărcarea operațiunilor: Primire spre custodie / Returnare cumpărătorului din custodie, Transmitere în custodie / Returnare de la furnizor din custodie;
A fost adăugată descărcarea directorului Persoane fizice.
Încarcarea documentelor Factura fiscală primită și emisă în Evidență a fost îmbunătățită. Acum, dacă un utilizator a emis o factură în evidență, un nou formular cu același număr nu va fi încărcat din GC, dar se va actualiza documentul existent.
Acum, dacă caseta de selectare EC a fost debifată în GC, la încărcare în 1C:Contabilitate, acest document este marcat pentru ștergere
Restrângerea bazei
Am adăugat posibilitatea de a restrânge baza informațională. În mod implicit, restrângerea marchează toate documentele pentru ștergere și elimină mișcările acestora din baza informațională, lăsând doar directoare. Este posibilă activarea modului de generare a documentelor pentru introducerea soldurilor la o anumită dată. În acest mod, toate documentele înainte de data restrângerii sunt mai întâi marcate pentru ștergere, după care documentele pot fi șterse definitiv.
Suport driver Ecipament de casa si control
Incepind cu versiunea actuala driverul TextSell este scos din support. In cazul de necesitatii utilizarii acestui driver va rugam sa va adresasti la linia de support.
Actualizare biblioteci
Versiunea include următoarele biblioteci standard:
" Biblioteca de subsisteme standard 3.1.6
Biblioteca de subsisteme standard 3.1.5
Biblioteca de tehnologie a serviciului 2.0.7
Biblioteca echipamentului conectabil 3.1.3
Biblioteca echipamentului conectabil 2.1.6
Biblioteca documentelor electronice 1.9.4
Biblioteca documentelor electronice 1.9.2
Biblioteca raportării de reglementare 1.2.1
Biblioteca raportării de reglementare 1.2.1
Biblioteca Suportului online pentru utilizatori 2.6.2
Biblioteca Suportului online pentru utilizatori 2.5.1"
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Banca și casieria
Inventarierea mijloacelor financiare
a fost adăugat un nou document «Inventarierea mijloacelor de numerar» (disponibil în compartimentul Banca și Casieria).
Achiziții
Intrare
In cazul modificării datei documentului, a fost adăugată oportunitatea de recalculare a sumei TVA ținând cont de cursul de schimb modificat al documentului;
pentru documentul «Intrare» - tipul operațiunii «Servicii» – «Import de servicii» și pentru documentul «Casare din contul de decontare» - tipul operațiunii «Plata pentru importul de servicii»: pentru organizațiile care nu sunt plătitoare de TVA, s-au modificat mișcările documentelor pentru obligațiile de TVA.
Corectarea intrării
a fost corectată completarea analiticii în mișcări în cazul evidenței fără documente de decontare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica formulare electronice pentru factura emisă.
Vânzări
Comercializare
la tipărirea Actului privind prestarea serviciilor, a fost adăugată afișarea cantității și prețului (dacă sunt indicate în document) și a fost adăugată afișarea numărului facturii fiscale în numărul Actului;
pentru refacturarea către persoane fizice, mișcările din registrul «TVA din vânzări2 au fost corectate.
Schimb cu e-Factura
a fost adăugată posibilitatea de a descărca opțional un articol de nomenclator (configurarea este efectuată în setările schimbului e-Factura - bifa «descărcare articol»).
Decontări reciproce
Act de inventariere a decontărilor
a fost adăugat un nou document «Actul de inventariere a decontărilor» (disponibil în compartimentul «Achiziții», «Vânzări»).
Act de verificare a decontărilor
în cazul generării unui act cu setarea «Defalcare pe contracte», s-a adăugat o grupare pe contracte în forma de tipar a actului, afișând soldurile inițiale, finale și cifra de afaceri din contract;
pentru un contractant-nerezident, afișarea codului fiscal a fost înlocuită cu numărul de înregistrare contractantului.
Depozit
Completarea nomenclatorului
a fost adăugat un mecanism de copiere a rândurilor: acum rândurile selectate din părțile tabelare pot fi copiate dintr-un document în altul;
a fost adăugată posibilitatea de a completa după specificații dacă funcționalitatea de evidență a operațiunilor de producere nu este activată.
Predarea în exploatare a OMVSD
a fost îmbunătățită tipărirea comisiei pentru forma de tipar a «Borderoului de evidență pentru emiterea OMVSD», dacă comisia are mai mult de 3 membri.
Returnarea OMVSD din exploatare
au fost editate mișcări la returnarea din utilizare pentru OMVSD cu o metodă liniară de achitare a costului.
Casarea OMVSD din exploatare
a fost ajustată selectarea și adăugarea manuală a OMVSD în document dacă PRM nu este completată sau nu corespunde PRM pentru solduri.
FRS
Raportul Borderou al intervalelor FRS
a fost îmbunătățit raportul «Borderou al intervalelor FRS»: au fost adăugate date privind soldul inițial, intrarea și soldul final al formularelor.
MF și ANM
Inventarierea MF și ANM
a fost adăugat tipul operațiunii «Inventarierea activelor nemateriale».
Registrul contabil și de calcularea a amortizării MF în evidența fiscală
a fost corectată completarea Registrului dacă a avut loc o modernizare în luna în care mijlocul fix a fost acceptat spre evidență.
Salariu și cadre
Prelucrarea Lucrulul cu cadrele
a fost modificată afișarea listei de documente: acum sunt afișate doar documentele validate.
Tabela de evidență a timpului lucrat
a fost adăugată posibilitatea sortării personalizate a angajații în ordine alfabetică.
Calcularea salariului din partea inversă
a fost îmbunătățit calculul zilelor de sărbători, orelor suplimentare pentru angajații cu salariu net.
Concediu fără păstrarea plății
a fost corectat calculul soldului concediilor dacă un angajat se află în concediu de paternitate sau concediu suplimentar de studii fără plată: acum nu prelungesc anul de lucru.
Calcularea tichetelor de masă
pentru angajații care lucrează în ture, orele lucrate se determină luând în considerare orele de seară, de noapte, orele suplimentare și munca în zilele de sărbători;
a fost corectată Subdiviziunea costurilor în formulele contabile ale documentului, ținând cont de modificările istorice în evidența de cadre, în cazul în care subdiviziunea de cadre corespunde subdiviziunii de costuri.
Date pentru calcularea salariilor
a fost corectată validarea documentului «Date pentru calculul salariului», în cazul completării conform Șablonului după tipuri de timp.
Proiect salarial
a fost adăugată descărcarea proiectului salarial FinComBank.
Raportul Fișa de calcul
a fost adăugată afișarea sumei de scutire utilizate de la începutul anului;
a fost adăugată reflectarea zilelor de compensare a concediului, concediu din cont propriu;
a fost adăugată afișarea decriptării pe date de plată în formularul Fișei de calcul (tipărire din «Îndreptări spre plată»).
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost adăugat calculul automat al numărului mediu de angajați conform listei.
Calculul proratei
a fost ajustat calculul «TVA din achiziții, total (lei)»: acum nu se ia în calcul (nu se deduce) suma TVA pentru returnările către furnizor.
Altele
Operațiuni introduse manual
în formularul listei, în formularul documentului – a fost adăugată vizibilitatea activității operațiunii.
Setări
Roluri
pentru profilul «Contabil șef» a fost adăugat accesul la validarea documentului «Operațiuni introduse manual»;
pentru profilul «Contabil» a fost adăugat accesul la generarea «Actului de verificare a decontărilor» din directorul Contractanți / fișa contractantului.
Parcul IT
Îndreptare spre plată
a fost perfectat calculul impozitului pe venit pe salarii în cazul încetării acțiunii statutului parcului IT în cursul anului fiscal.
Raportul ISAPTI
a fost corectată afișarea sumei venitului pentru un angajat în cazul concedierii și reangajării acestuia în timpul anului fiscal.
Rapoarte reglementate
IPC
s-au adus modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 25 din 3 martie 2023: a fost adăugat tipul sursei de venit VMS - venituri primite de persoane fizice din titluri de stat.
5-C
au fost aduse modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Biroului Național de Statistică nr. 21 din 24 martie 2023.
Alte rapoarte
Decontări cu contractanți
a fost ajustată includerea decontărilor în contul 224 în grupul de tip «Furnizor».
Vânzări pe contractanți
a fost corectată capacitatea de a utiliza setarea de selecție «în grup» după Nomenclator.
Au fost corectate erorile depistate.
Automatizarea comerțului - este o necesitate într-un mediu extrem de competitiv.
„Nimic nu este mai inspirațional decât succesul și prosperitatea – clienților”
Vă prezentăm automatizarea unui magazin de vânzare cu amănuntul "SECRET ELEMENT GROUP", specializat în comercializarea condimentelor și fructelor uscate.
Principalele sarcini ale clientului în raport cu produsul de program au fost:
- simplificarea procesului de lucru și eliminarea erorilor casierilor;
- furnizarea unui serviciu rapid și de înaltă calitate pentru cumpărători;
- conectarea echipamentelor de numerar;
- contabilizarea circulației mărfurilor;
- crearea unui sistem de loialitate a clienților;
- analiza si controlul vânzărilor etc.
Pentru automatizarea magazinului, compania noastă a recomandat clientului produsul software 1C: Comert cu amănunt pentru Moldova, care îndeplinește cerințele de mai sus.
Specialiștii companiei noastre au efectuat următoarele lucrări:
1. instalarea și configurarea produsului software,
2. conectarea unei game de echipamente comerciale, și anume:
- All in One Posiflex;
- scaner de coduri de bare portabil;
- registrator fiscal Tremol;
- monitorul clientului Posiflex;
- cântare cu imprimarea bonurilor CAS;
3. instruirea personalului
Aducem sincere felicitări clientului nostru „SECRET ELEMENT GROUP” cu deschiderea oficială a magazinului din centrul comercial „Soyuz” amplasat pe adresa Alleku Russo 1 (etajul 1)
Vă dorim dezvoltare, vânzări mari și clienți mulțumiți!
Pentru proprietarii magazinelor de vânzare cu amănuntul, automatizarea este o modalitate de a simplifica procesele de afaceri și de a accelera munca angajaților. Automatizarea comerțului bazată pe „1C:Comert cu Amănunt” - este o necesitate într-un mediu extrem de competitiv pentru a reduce costurile și a crește profiturile.
Managerii companiei noastre vor fi bucuroși să vă răspundă la întrebări, să calculeze costul serviciilor și să pregătească o ofertă comercială.
Stimați clienți și parteneri, vă informăm că 31.08.2023 - Zi liberă
Dragi prieteni, compania Soft Lider vă felicită cu prilejul sarbatorii "Limba Noastră" și vă urează pace și bunătate inimilor voastre.
Ne grăbim să vă informăm că data de 31 august este Zi liberă.
Vă dorim și vouă odihnă plăcută!
Уважаемые клиенты и партнеры, информируем Вас о том, что 8 марта 2021 года официальный выходной день.
Дорогие женщины!
От всего сердца поздравляем Вас с Международным женским днем!
Желаем Вам бесконечного счастья, несокрушимого здоровья и прекрасного настроения!
Пусть в вашей жизни будет больше теплых и солнечных дней!
Cu stimă,
colectivul "Soft Lider" SRL