Modificări în secțiunile: CRM, Achizitii, Bani și finanțe, Achiziții și depozit, Producere, Lucrări
Modificări în secțiunile: CRM, Achizitii, Bani și finanțe, Achiziții și depozit, Producere, Lucrări
Modificări în secțiuni: Evidența pe subdiviziuni, Banca și casieria, Achiziții, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Evidența pe subdiviziuni, Banca și casieria, Achiziții, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Evidența pe subdiviziuni, Banca și casieria, Achiziții, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Evidența pe subdiviziuni, Banca și casieria, Achiziții, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiunile: CRM, Achizitii, Bani și finanțe, Achiziții și depozit, Producere, Lucrări
CRM
Client poștal
Dosare de mesaje poștale.
Acum este posibilă sortarea și mișcarea e-mailurilor din listă folosind arborele dosarelor de e-mail al contului. Acum este posibil să configurați structura dosarelor pentru sarcinile managerelor din partea serverului de e-mail. Datorită sincronizării bilaterale, dosarele poștale vor apărea în clientul poștal 1C. Devine mai convenabil să selectați e-mailurile care necesită atenție sau prelucrare. Sincronizarea este disponibilă pentru serviciile poștale: Gmail, Mail.ru, Rambler.Mail, Yandex.Mail.
Adăugarea operativă a mai mulți destinatari.
Acum este posibil să adăugați mai multe adrese de destinatari la scrisori simultan, prin copiere din orice sursă. Programul însuși recunoaște destinatarii și generează o listă de destinatari. Astfel de introducere va permite să transferați cu ușurință liste de contacte din alte cărți de adrese, liste și tabele Excel.
Editarea scrisorilor și istoricul corespondenței
În formularul de editare a scrisorilor și a expedierilor în masă au apărut comenzi suplimentare: ștergerea formatării, citarea scrisorii primite, inserarea tabelelor, inserarea unei linii orizontale.
La vizualizare și expediere, puteți vedea întregul istoric al corespondenței direct în textul scrisorii. Se menține posibilitatea de a ascunde istoricul corespondenței. Acum puteți vizualiza rapid întregul istoric al corespondenței fără a căuta suplimentar sau a deschide alte scrisori.
Stocarea și expedierea scrisorii ca atașament
Acum puteți atașa o scrisoare primită sau scrisă anterior la o scrisoare nouă ca fișier atașat sau o puteți salva pe calculator. Puteți atașa o scrisoare din lista de scrisori sau din fereastra pentru crearea unei noi scrisori.
Înștiințări în formularul de evenimente și sarcini de lucru
Devine mai convenabil lucrul cu evenimente, sarcini de lucru și sarcini din calendar. Acum, în toate documentele, este accesibilă introducerea rapidă a înștiințării cu un singur clic în plus față de metoda obișnuită cu un formular de introducere. Am adăugat posibilitatea de a afișa rechizitele de început și de sfârșit ale unei sarcini de lucru într-o listă de documente sau în orice raport cu acest document.
Pâlnia de vânzări
În raportul ”Pâlnia de vânzări” au apărut noi indicatori cu mărfuri anulate. Acum puteți analiza nu numai comenzile anulate, ci și numărul de rânduri anulate din cadrul comenzii. Noua oportunitate va permite să înțelegeți în ce comenzi, pentru ce cantitate și sumă, au fost anulate mărfurile. Indicatorii sunt calculați în funcție de stare, ceea ce permite să înțelegeți la ce etapă mărfurile sunt anulate cel mai adesea și din ce motiv.
Ajustarea comenzilor. Harta proceselor de lucru cu comenzi
Devine mai convenabil să lucrați cu comenzile cumpărătorului, furnizorul și ordine de comandă. Noua versiune face posibilă ajustarea compoziției unei comenzi salvând în același timp istoricul ajustărilor. Puteți anula anumite rânduri de comandă, de exemplu, dacă clientul a refuzat o parte din mărfuri sau furnizorul nu a livrat întreaga comandă. Informațiile despre pozițiile anulate sunt salvate, dar nu sunt luate în considerare în suma totală. Ajustarea va permite să finalizați lucrul cu comanda și să salvați informațiile de anulare.
Segmentarea bazei de clienți după data ultimei vânzări
A apărut posibilitatea de a evidenția în segment, de a se adresa pe adresă și returna clienții care nu au făcut o achiziție de mult timp. Segmentarea ia în considerare atât vânzările pe comenzi, cât și cele fără de comenzi. Puteți urmări și controla clienții care nu au ajuns la achiziție și puteți răspunde în timp util la modificarea solicitărilor. Noua oportunitate va permite să amintiți despre companie, să oferiți promoții și reduceri pentru a aduce înapoi clienții care nu au făcut o achiziție de mult timp.
Vânzări
Reduceri prin cadouri
Am adăugat posibilitatea de a menține evidența cadourilor către cumpărători: produse de brand și suveniruri în mod automat din documentele ”Comanda cumpărătorului”, ”Factura de plată”, ”Factura de ieșire” și ”Act privind lucrările îndeplinite”. Atrageți atenția cumpărătorilor cu cadouri pentru a crește loialitatea și vânzările.
Mesaj la vânzare
Acum puteți configura reduceri automate folosind metoda ”Mesaj”. Când se calculează o reducere în documentele ”Comanda cumpărătorului”, ”Factura de plată”, ”Factura de ieșire”, ”Act privind lucrările îndeplinite”, este posibilă configurarea primirii unui mesaj cu text arbitrar. Mesajul îl va ajuta pe vânzător să-și amintească, de exemplu, să ofere un cupon sau să felicite cu ziua de naștere, să mențină loialitatea cumpărătorilor și să stimuleze vânzările repetate.
Prețuri
În documentul ”Stabilirea prețurilor” este disponibilă sortarea după creșterea sau descreșterea articolelor. Sortarea este posibilă în meniul ”Acțiuni”.
Puncte bonus în vânzări angro
Programele bonus sunt acum disponibile, de asemenea, la vânzarea angro a mărfurilor antreprenorilor individuali și companiilor. Acum este posibil să acumulați și să anulați puncte bonus în următoarele documente: ”Comanda cumpărătorului”, ”Factura de ieșire”, ”Act privind lucrările îndeplinite”, ”Ordin de comandă”. În comanda cumpărătorului, punctele bonus pentru acumulare sunt reflectate pentru referință, acumularea are loc în momentul expedierii. Punctele bonus sunt anulate pe fila ”Plată”. Acum, pentru cumpărătorii angro, puteți aplica un sistem de bonusuri pentru a stimula vânzările.
Acum puteți gestiona acumularea de puncte bonus și reduceri. Am făcut posibilă alegerea sumei, pentru care sunt acumulate punctele bonus: până la sau după aplicarea reducerilor. În mod implicit, punctele bonus sunt acumulate pentru suma după deducerea tuturor reducerilor.
Am implementat posibilitatea de a selecta data pentru acumularea bonusurilor: data comenzii sau data expedierii.
A devenit mai ușor pentru cumpărător să înțeleagă câte bonusuri au fost acumulate. Am implementat rotunjirea punctelor bonus acumulate în favoarea cumpărătorului.
Coduri promoționale pentru reducere
Au apărut noi programe de fidelitate - coduri promoționale pentru reduceri pentru cumpărătorii cu amănuntul și angro. Folosind un cod promoțional, puteți oferi o reducere cu un procent sau o sumă fixă, puteți oferi un cadou sau puteți acumula puncte bonus. Puteți genera un cod promoțional personalizat pentru un anumit canal de vânzare pentru evaluarea ulterioară, de exemplu, pentru a evalua eficiența publicității exterioare, a unui program de parteneriat sau a recomandărilor personale.
Reduceri gestionabile
Acum este posibil să gestionați reducerile automate pentru vânzările cu amănuntul și cu ridicată. De exemplu, puteți aplica un tip special de preț pentru mărfurile cu reducere sau puteți oferi un cadou cumpărătorului cu copil. De asemenea, puteți aplica o reducere automată unei anumite mărfi. Casierul are mai multe oportunități de a interacționa cu cumpărătorul pentru a-i crește loialitatea.
Reduceri automate: filte pe cumpărător și depozit
Acum filtrele pe destinatarul reducerilor automate funcționează la fel în comerțul cu ridicată și cu amănuntul: puteți limita reducerile în funcție de contrapartidă și de magazin sau depozit. De exemplu, este posibil să nu oferiți reduceri clienților angro, chiar dacă vânzarea este efectuată printr-un document de vânzare cu amănuntul. Sau puteți configura o reducere care să fie oferită unui client angro la ridicarea personală dintr-un depozit de vânzare cu amănuntul. Reducerea a devenit un instrument convenabil de gestionare a prețurilor; are avantaje față de tipurile de preț datorită aplicării sale în comun cu alte reduceri. Configurarea reducerilor devine mai clară și mai previzibilă.
Carduri de reducere: căutare după numărul de telefon și alte oportunități
A devenit mai convenabil pentru un casier să lucreze cu un card de reducere. Acum, la activarea unui card de reducere, casierul vede suma vânzărilor de pe acest card pentru întreaga perioadă de valabilitate sau perioada cumulativă. Afișarea sumei vânzărilor pe un card de reducere permite casierului să determine procentul reducerii înainte de plata finală, să verifice dacă reducerea este acordată cumpărătorului și, de asemenea, oferă informații suplimentare despre client.
Introducerea soldului de puncte bonus, vânzărilor acumulate după carduri de reducere și certificate cadou
Pentru a simplifica trecerea de la alte produse, mecanismul de introducere a soldurilor a fost îmbunătățit. Puteți transfera numărul de puncte bonus pe contul cardului de reducere al clientului, soldurile certificatelor cadou emise cu soldul curent și cifra de afaceri pe cardurile de reducere pentru programele de acumulare cu praguri de reducere. Am adăugat posibilitatea de a crea carduri de reducere în sine, precum și serii de nomenclator pentru certificatele cadou direct la introducerea soldurilor.
Returnările din rapoartele privind vânzările cu amănuntul
Lucrul cu returnările din raportul privind vânzările cu amănuntul a devenit mai clar și mai ușor. Am adăugat coloanele ”Vânzare” și ”Returnare” în partea tabelară a documentului. Valorile din coloane sunt întotdeauna pozitive și se completează una din două: vânzare sau returnare. Când editați oricare dintre coloane, celelalte sunt recalculate. Este posibil să vedeți numai returnările făcând o selecție în partea tabelară. Acum puteți perfecta o returnare mai rapid direct din document.
Prețuri
Am extins capacitățile documentului ”Stabilirea prețurilor”. Acum, la stabilirea prețurilor, puteți verifica rapid dacă marfa este în stoc fără rapoarte suplimentare. În documentul ”Stabilirea prețurilor de nomenclator” a apărut modul ”Ochi” (Afișare solduri). Modul este activat de un buton cu imaginea unui ochi și permite să vedeți imediat soldurile libere ale mărfurilor din depozite. Este posibil să se vadă soldurile în contextul caracteristicilor. Făcând clic pe valoarea din coloana ”Solduri” puteți vizualiza distribuția soldurilor între depozite și, de asemenea, puteți genera raportul ”Solduri din depozite”.
Noi oportunități de lucru cu prețurile de nomenclator
Atunci când stabiliți prețurile în fișa mărfii, acum este posibil să specificați data și ora stabilirii prețului în câmpul ”Valabil din”, iar graficul prețului este disponibil cu detaliere până la secundă. Modificarea prețurilor poate fi înregistrată pe parcursul zilei în documentul ”Stabilirea prețurilor”. La încărcarea datelor într-un document din Excel, a devenit posibilă specificarea datei de începere a valabilității prețului. Când se creează documente, de exemplu, ”Comanda cumpărătorului”, prețul este substituit în document la un moment specific: la momentul creării documentului, dacă data nu a fost încă specificată sau la data și ora specificate în document.
Prețuri clare în fișa nomenclatorului
Tipurile de prețuri și semnificațiile din fișa nomenclatorului au devenit mai clare, mai frumoase și mai convenabil de lucrat. Am creat un link ”Toate prețurile”, care deschide un formular cu prețuri într-o fereastră nouă. Acum toate tipurile de prețuri de nomenclator au propria lor culoare, care este reflectată de o pictogramă rotundă colorată.
Selectarea valutei la stabilirea prețurilor
Am adăugat posibilitatea de a selecta valuta la stabilirea prețurilor. Valuta din tipul de prețuri este utilizată pentru a recalcula prețul. Acum facturile de intrare în valută sunt recalculate în valuta tipului de preț cu posibilitatea de modificare. Lista nomenclatorului și listele de prețuri afișează valuta prețului stabilit. Când introduceți un document de stabilire a prețului pe baza unei facturi de intrare sau a unui raport de avansuri, suma este recalculată în valuta tipului de prețuri, dacă valutele sunt diferite. Acum companiile care cumpără mărfuri în valută au posibilitatea de a gestiona prețurile în mod flexibil.
Formular de gestionare a reducerilor
Am dezvoltat un nou formular de gestionare a reducerilor. Folosind butoane speciale și taste rapide, puteți aplica reducerile atât pentru întregul bon, cât și pentru un rând separat. În tabelul de mărfuri a fost adăugată o coloană pentru a afișa reducerea pentru fiecare rând ca sumă sau procent, în funcție de setări. Dintr-un singur formular puteți gestiona reducerile manuale, automate și gestionate, precum și codurile promoționale. În fereastra reducerilor aplicate, puteți vedea ce reduceri au influențat formarea sumei finale.
Mesaj casierului la vânzare
Acum puteți configura o înștiințare pentru casier, de exemplu despre o reducere sau emiterea unui card de reducere. Mesajul poate fi afișat atunci când se calculează o reducere sau după ce a fost emis bonul. Puteți seta o anumită condiție pentru a primi mesajul, cum ar fi ziua de naștere a cumpărătorului. Noua oportunitate îi va ajuta pe casieri să demonstreze grija față de cumpărători și să crească vânzările repetate.
Bani și finanțe
Evidența mijloacelor financiare pe articole
Acum evidența este întotdeauna menținută pe articole de mișcare a mijloacelor financiare pentru toți utilizatorii, fără posibilitatea de a alege de a menține sau nu. Pentru utilizatorii care nu intenționează să mențină evidența pe articole, articolele din toate documentele vor fi completate cu valori implicite.
Configurarea drepturilor pentru compartimentul ”Bani” și Analiza afacerii
Acum puteți lucra cu credite și împrumuturi, Analiza afacerii și Bugetare fără a avea drepturi depline. Au apărut roluri noi pentru includerea în profilul utilizatorului. Rolurile pentru lucrul cu credite și împrumuturi sunt adăugate automat în profilul ”Bani”. Un nou profil este disponibil pentru aprobarea solicitărilor pentru cheltuirea mijloacelor financiare, în mod implicit, toți utilizatorii cu profilul ”Bani” instalat îl au. Prezența profilului permite de a permite sau interzice aprobarea solicitărilor pentru cheltuirea mijloacelor financiare.
Ajustarea datoriei la decontări cu alte contrapartide
A devenit mai convenabil să se efectueze decontări reciproce cu alte contrapartide. Acum puteți reduce sau crește datoria altei contrapartide în documentul ”Ajustarea datoriei” folosind un nou tip de operațiune ”Ajustarea datoriei altei contrapartide”. Noua oportunitate de ajustare a datoriei poate fi folosită pentru a calcula dobânda la împrumuturile acordate organizațiilor sau pentru a ajusta datoria față de fondator. În plus, în toate operațiunile de ajustare a datoriei față de cumpărător, a devenit posibilă selectarea documentelor ”BonMCC” și ”BonMCC” pentru returnare ca document de decontare.
Decontări reciproce: avansuri
Avansurile în documentele de returnare sunt acum restaurate automat, adică, compensarea avansului este anulată conform acestora. Sumele din documentele de returnare a mărfurilor sunt acum luate în considerare ca avans dacă documentul de bază nu este specificat. Au fost aduse modificări în calculele documentelor de returnare către furnizor și de la cumpărător, create pe baza unei facturi de ieșire sau facturi de intrare. Acum, datoria este redusă cu suma datoriei rămase conform documentului și se creează un avans pentru suma rămasă. Noile reguli de calcul funcționează atunci când modul automat este activat în documentele de returnare. În documentele noi, modul este deja activ în mod implicit; în documentele create anterior, este disponibilă comutarea.
Diferențe de curs în documentul ”Flux de bani” din Analiza afacerii
Fluxul de bani al raportului ”Analiza afacerii” afișează acum diferențele de curs valutar care se formează la momentul efectuării operațiunilor.
Decontări reciproce
Decriptarea plăților în documente a devenit mai clară și mai convenabilă. La modificarea semnului de plată în avans, documentul de planificare a plăților nu mai este șters. Când selectați un document de decontare, o factură de plată sau un document de planificare a plăților, subdiviziunea este completată automat în rândul de decriptare a plăților. În acest caz, documentul de decontare are prioritate. La selectarea unui document de planificare a plăților, o factură de plată este inserată în rândul de decriptare a plăților dacă este documentul de bază pentru documentul de planificare a plăților. Sau un document de decontare, dacă este documentul de bază pentru un document de planificare a plăților. Închiderea lunii a fost optimizată - calitatea mecanismului de corectare a soldului extins în decontările atât cu furnizorii, cât și cu cumpărătorii a fost îmbunătățită.
Introducerea soldurilor pe credite și împrumuturi
La introducerea soldurilor inițiale am adăugat un compartiment cu solduri pe credite și împrumuturi. Documentul ”Contract de credit/împrumut” se introduce și se completează cu datele și sumele inițiale fără recalculare în scopul introducerii soldurilor. Când introduceți soldurile inițiale, trebuie să selectați un document. Ca urmare, soldul sumei, dobânzile acumulate și plătite de la data introducerii soldului este calculat automat.
Operațiuni de cumpărare și vânzare a valutei
Am adăugat posibilitatea de a vinde valută, indicând cursul de vânzare și generând mișcări pe baza diferențelor de curs valutar, similar cu cumpărarea valutei. Tipul operațiunii ”Intrare din vânzarea de valută” a fost adăugat în documentele ”Intrare în cont” și ”Venit în casierie”.
Divizarea mijloacelor financiare, intrate prin achiziție, pentru agentul de plată
Am adăugat posibilitatea de a analiza mijloacele financiare conform contractelor cu agenții de plată primite prin plata fără numerar. Prin analogie cu plățile în numerar, pentru a face acest lucru, este suficient să includeți o grupare conform contractului agentului de plată în rapoartele ”Mijloace financiare în casieriile MCC” și ”Plata cu carduri de plată”.
Date de relevanță a cursurilor valutare
Antetul aplicației afișează acum nu numai cursurile valutare, ci și datele acestor cursuri. Noile informații ajută la înțelegerea relevanței cursurilor de schimb atunci când lucrați în program. După pornirea programului, cursurile valutare sunt actualizate automat. Rata este, de asemenea, actualizată la încărcarea manuală a cursurilor valutare.
Achiziții și depozit
Inventarierea stocurilor
Au apărut mai multe opțiuni pentru documentul ”Inventarierea stocurilor”. Documentul poate fi completat nu numai cu stocuri, ci și poate fi aplicată selecția aleatorie. În document, folosind filtre, acum puteți vedea doar mărfuri cu surplusuri, lipsuri sau abateri. Au apărut totaluri.
Casarea stocurilor
Două forme noi de tipar ”Act de casare a mărfurilor” au fost adăugate la documentul ”Casarea stocurilor”. Personalizare implementată pentru afișarea greutății, prețului și sumei în forma de tipar. Acum este posibilă completarea semnăturii persoanei responsabile material, conducătorului, președintelui și membrilor comisiei.
Coduri de bare de nomenclator
În directorul de nomenclator a apărut introducerea rapidă a mărfurilor prin cod de bare. Acum, când scanați un cod de bare, puteți crea o marfă nouă, puteți afla că un astfel de cod este deja utilizat sau puteți adăuga un nou cod de bare într-o marfă existentă.
Calculul necesității
Acum nomenclatorul este sortat după numărul rândului de comenzi. În calitate de comenzi pot fi comenzile de mișcare sau comenzile cumpărătorilor.
Calculul necesității a devenit mai precis. A devenit posibil să se calculeze necesitatea ținând cont de solduri, inclusiv soldurile furnizorului din directorul ”Nomenclatorul furnizorului”.
A devenit posibilă selectarea după segmentul de nomenclator.
Capacitatea de a genera ”Calculul necesităților” a fost adăugată în profilul de acces ”Depozit”.
Procedura de calcul a necesităților s-a schimbat, ținând cont de stocurile minime și maxime. Anterior, pentru a completa stocul la nivelul maxim, se efectua o comparație între suma soldului efectiv și intrarea de stocuri planificată cu valoarea minimă. Și dacă suma este sub minimul stabilit, programul oferea aprovizionarea stocului la maximum. Acum, calculul necesității nu ține cont de intrarea planificată de stocuri. Programul recomandă aprovizionarea stocurilor dacă soldul real scade la un prag minim. S-a schimbat și comportamentul la calcularea consumului mediu zilnic. Acum, dacă nu se completează un program de lucru pentru un depozit, toate zilele perioadei de analiză sunt considerate zile lucrătoare. Anterior, dacă nu existau mișcări de mărfuri, ziua era considerată zi liberă. Aceste modificări în calculul necesităților vor permite să prognozați mai precis necesitățile de stoc și să evitați pierderea profiturilor din cauza epuizării stocurilor.
Am extins capacitățile de calculare a necesităților. Acum puteți calcula soldurile minime și maxime ale mărfurilor în funcție de timpul de livrare. Necesitatea este acum calculată astfel încât să dureze până la următoarea livrare și ținând cont de stocul de siguranță.
Acum este posibil să salvați opțiunile de personalizare ca șabloane și să le utilizați în calculele ulterioare ale necesității.
Jurnalul ”Rapoarte ale prelucrătorilor”
Am creat un loc de muncă convenabil pentru a reflecta operațiunile de transmitere de materii prime pentru prelucrare către terți.
Noul loc de muncă va accelera introducerea operațiunilor de transmitere de materii prime către prelucrător și reflectarea rezultatelor prelucrării de către executor.
Toate documentele furnizorului sunt colectate într-o singură fereastră și distribuite pe mai multe file. Puteți accesa rapid listele de documente: ”Rapoarte ale prelucrătorului”, ”Comenzi către furnizor” cu tipul operațiunii ”Comandă pentru prelucrare”, ”Facturi de ieșire” cu tipul operațiunii ”Transmitere pentru prelucrare”. Pe fila ”Jurnal” puteți vizualiza toate documentele într-o singură listă.
Mișcarea între celulele depozitelor într-un document
Am adăugat posibilitatea de a specifica celule pentru depozitul expeditorului și depozitul destinatarului în documentul ”Mișcarea stocurilor”. Acum, când includeți celule și depozite în partea tabelară a documentului, puteți selecta celula și depozitul expeditorului și destinatarului. Celulele pot fi completate cu solduri și rezerve sau pot fi încărcate informații. Mișcarea poate fi efectuată atât în cadrul unui singur depozit, cât și între diferite locații de depozitare. Acum puteți documenta rapid mișcarea dintre celulele unui depozit sau depozite folosind un singur document.
Asamblare în comanda pentru mișcare
În comandă de mișcare am adăugat posibilitatea de a completa în mai multe etape, de a marca procesul de asamblare, de a vedea progresul și soldul mărfurilor care trebuie asamblate pentru mișcare. Am adăugat un buton pentru a comuta în modul de asamblare, funcționează similar cu documentul ”Comanda cumpărătorului”. În acest mod sunt afișate coloanele ”Asamblat” și ”Discrepanțe”. Completarea coloanei asamblat se poate face fie manual, fie folosind un scaner de coduri de bare. Acum a devenit mai convenabil și mai eficient să asamblezi comenzile mari pentru mișcare, completând complinirea în mai multe etape și controlând procesul de asamblare.
Returnare din punct cu evidența sumară
Am adăugat posibilitatea de a mișca mărfurile din puncte cu evidență sumară la depozitele cu ridicată și cu amănuntul. Acum, când selectați un punct cu evidența sumară ca depozit-expeditor, în partea tabelară apar coloanele ”Preț de cost” și ”Suma”, conform cărora cheltuiala este casată în tipul de prețuri cu amănuntul pentru acest depozit. Noua oportunitate va permite să returnați în mod convenabil mărfurile din evidența sumară.
Considerarea seriei în comanda de mișcare
În documentul ”Comanda de mișcare” am adăugat posibilitatea de a specifica seria. Acum, la crearea comenzii de mișcare pe baza altor documente, informațiile despre serie sunt păstrate. Acum este posibil să faci o mișcare bazată pe o comandă, păstrând în același timp seria. Pentru a organiza evidența, este important să activați documentul ”Comanda de mișcare” în politica de contabilitate a seriilor. Noua oportunitate va permite să mențineți o evidență integrală după seriile de nomenclator în timpul mișcării.
Raportul ”Cifra de afaceri a stocurilor”
Raportul permite acum să comparați cifra de afaceri a stocurilor cu perioada anterioară și cu aceeași perioadă a anului trecut. Frecvența poate fi acum configurată. Perioadele fără cifra de afaceri nu sunt afișate.
Producere
Raportul prelucrătorului
În documentul ”Raportul prelucrătorului” acum puteți distribui manual materiale către produsele fabricate. La distribuția conform specificațiilor, am adăugat posibilitatea de a distribui manual materialele către produse în funcție de consumul real. Această opțiune de distribuție va îmbunătăți acuratețea calculării prețului de cost al produselor fabricate atunci când se produc mai multe articole simultan.
Producere cu considerarea asamblării
Am adăugat posibilitatea, atunci când plasăm o comandă pentru producere sau producere pe baza comenzii unui cumpărător, de a lua în considerare pozițiile deja asamblate și de a nu le transfera în document. Acum, la plasarea unei comenzi de cumpărător, pozițiile disponibile în depozit sunt marcate în modul de asamblare, iar pentru cele lipsă - se emite o comandă de producere sau imediat un document ”Producere”. A devenit mai convenabil să se perfecteze documente pentru producere deoarece acum sunt luate în considerare doar mărfurile neasamblate.
Evidența deșeurilor returnabile din propria producere
A fost implementată evidența deșeurilor returnabile din producere. Deșeurile rezultate din fabricarea produselor pot fi folosite acum ca materii prime pentru producția principală sau auxiliară, pentru nevoile de producție sau economice ale organizației, sau pentru vânzări externe.
De exemplu, la coaserea hainelor, resturile pot fi refolosite pentru tăierea pieselor mici, iar deșeurile de la prelucrarea lemnului pot fi vândute ca combustibil, îngrășământ sau material de construcție.
Deșeurile returnabile sunt livrate la depozit la un cost calculat pe baza tipului de preț stabilit și selectat. Prețul de cost al producției pentru această operațiune este redus la valoarea costului deșeurilor. Repartizarea costului tuturor deșeurilor se face proporțional cu cantitatea.
Crearea seturilor în baza comenzii cumpărătorului și rezervare
Acum puteți crea un set, îl puteți rezerva pentru comandă și îl puteți vinde mai repede. Documentul ”Complinire” poate fi introdus pe baza documentului ”Comanda cumpărătorului”, similar documentului ”Producere” introdus în baza comenzii. Acum este posibil să rezervați automat un set creat pentru o comandă atunci când funcția de rezervare a stocului este activată.
Specificații parametrice atașate
Acum este posibil să se creeze specificații parametrice atașate. Anterior, o specificație cu tipul parametric era creată numai pentru produsele finite. Acum poate fi creată pentru noduri sau semifabricate. A fost adăugată o nouă opțiune pentru completarea rândurilor sau a întregii compoziții de specificație printr-o extensie similară prețurilor și indicatorilor din ”Analiza afacerii”.
Lucrări
Raportul ”Sarcini de lucru (detaliat)” conține descrierea lucrărilor îndeplinite
Am adăugat posibilitatea de a afișa descrierea lucrărilor îndeplinite în opțiunea raportului ”Sarcini de lucru” (detaliat). Descrierea lucrărilor poate fi specificată în documentul ”Sarcini de lucru”. În cazul introducerii în bază, informațiile sunt transferate în documentul ”Evidența timpului”. Noua versiune a raportului ”Sarcini de lucru (detaliat)” conține în mod implicit gruparea după câmpul ”Descriere”. Acum informațiile introduse în câmpul ”Descriere” sunt disponibile în raport.
Încărcarea informațiilor în ordinul de comandă din fișierul Excel
Am extins posibilitățile de completare a documentului ”Ordin de comandă”. Acum puteți încărca informații din Excel în document. Puteți completa filele documentului cu informații din fișier: Mărfuri, Lucrări, Materiale, Materialele clientului.
Am făcut mai simplu și mai convenabil
Rechizitele ștampilei
Completarea rechizitelor ștampilei a devenit mai simplă și mai convenabilă. Linkul ”Rechizitele ștampilei” de pe pagina ”Suplimentar” a fost înlocuit cu un link ”Semnături și alte rechizite” în partea de sus a formularelor de documente. La crearea documentelor noi, semnătura poate fi completată automat cu valorile salvate, economisind timp. Într-o serie de documente, informații despre expeditor și destinatar de greutate au fost plasate pe pagina ”Livrare”.
Lucrul cu contrapartide
Informațiile despre contul bancar principal din fișa contrapartidei sunt acum afișate și pe fila principală. Puteți vizualiza și edita informațiile despre cont fără a comuta între filele ”Principal” și ”Conturi bancare”.
În raportul ”Dinamica vânzărilor după cumpărători”, pe lângă datele comenzii, puteți vedea o listă cu toate mărfurile cumpărătorului. Raportul este disponibil cu un singur clic din fișa contrapartidei. Aceste informații pot fi folosite pentru a ajuta clientul să aleagă o marfă sau ofertele de mărfuri din categoriile preferate.
Starea plății în formularul de selectare a facturii de plată și comenzii cumpărătorului
Acum puteți găsi facturile de plată și comenzile cumpărătorilor atunci când le selectați în alte documente mai convenabil și mai rapid. În lista de documente, fără comutare inutilă, puteți vedea după forma și culoarea pictogramei de stare dacă factura a fost plătită, parțial plătită sau neplatită.
Returnări de la cumpărători și returnări către furnizori
Lucrul cu returnările de la cumpărători și returnările către furnizori în program a devenit și mai ușor și mai convenabil. Acum puteți accesa rapid lista documentelor de returnare din compartimentele ”Vânzări” și ”Achiziții”. A devenit mai ușor să creați returnările folosind o comandă din alte documente.
Posibilitatea de a păstra cantitatea la modificarea nomenclatorului
Puteți face modificări documentelor cu nomenclator și puteți selecta o marfă mai potrivită mai rapid și mai convenabil. Acum puteți modifica nomenclatorul cu altul fără a pierde valoarea cantității. Am adăugat posibilitatea de a alege ce să faceți cu cantitatea atunci când modificați nomenclatorul: resetarea valorii la zero, la unu sau a nu modifica.
O singură comandă pentru resetarea tuturor filtrelor din listă
Acum, în liste, puteți anula rapid toate filtrele selectate de pe panoul din dreapta cu o singură comandă: ”Resetare toate”. Comanda este disponibilă dacă este aplicat mai mult de un filtru. Când este apăsat, toate filtrele sunt resetate, inclusiv ”Perioada”.
Sume totale pentru cantitate în documente
Acum puteți vedea valorile totale nu numai în termeni sumari, ci și în termeni cantitativi, atât planificați, cât și efectivi. Am adăugat totaluri pentru cantitate în documente: Comandă de mișcare, Inventarierea stocurilor, Complinirea stocurilor, Transmiterea mărfurilor între organizații, Mișcarea stocurilor, Mișcare pe celule, Dispoziția de încasare, Dispoziția de plată, Casarea stocurilor.
Coeficientul de recalculare din fișa unității de măsură
Acum, la introducerea unui coeficient pentru o unitate de măsură, puteți vedea atât rezultatul recalculării directe - câte unități de măsură de bază sunt într-o unitate adăugată, cât și rezultatul recalculării inverse - câte unități noi de măsură sunt într-o unitate de bază. Calcularea coeficientului pentru o unitate de măsură devine mai convenabilă, informațiile suplimentare ajută la verificarea faptului că coeficientul completat pentru o unitate de măsură este corect, mai ales în cazurile în care noua unitate este ”mai mică” decât cea de bază.
Informații privind livrarea gratuită în denumirea filei ”Livrare”
Acum în documentele ”Comanda cumpărătorului” și ”Factura de ieșire” din denumirea filei ”Livrare” puteți vedea informații despre livrarea gratuită. Dacă este selectată metoda de livrare, chiar și un cost zero va fi afișat în denumirea filei ca ”Livrare (0.00).” Acum puteți evalua rapid informațiile despre metoda de livrare selectată în document fără a accesa fila.
Notificare, că data expedierii este mai mică de data documentului din comanda cumpărătorului
Am adăugat o verificare când se modifică data expedierii sau data documentului din Comanda cumpărătorului. Acum, dacă data expedierii este anterioară datei documentului, este afișat un avertisment corespunzător. Acest lucru va permite să evitați erorile în planificarea expedierii conform comenzii cumpărătorului.
La crearea lotului de a considera filtrele
Pentru a automatiza lucrul și a reduce numărul de clicuri, am adăugat posibilitatea, la crearea unui lot nou, de a seta starea lotului în funcție de valoarea filtrelor de pe panoul din dreapta. Dacă rândul curent al formularului de listă reprezintă un grup și este specificată o stare în el, atunci este setată starea din grupul rândului curent. De exemplu, într-o factură de intrare cu operațiunea ”Acceptare spre prelucrare”, la adăugarea nomenclatorului se va crea un lot cu statutul ”Materie primă de la client”.
Adăugarea materialelor în forma de tipar a comenzii către furnizor cu transmitere spre prelucrare
Am adăugat o parte tabelară cu materiale în forma de tipar a documentului ”Comanda către furnizor” cu operațiunea ”Transmitere spre prelucrare”. Dacă materialele nu sunt completate, partea tabelară nu este introdusă în forma de tipar. Noua formă de tipar se numește ”Comanda pentru prelucrare”. Forma de tipar pentru comenzile spre prelucrare conține acum mai multe informații și este convenabilă atunci când lucrați cu furnizorii.
Simplificarea controlului greutății și volumului mărfii din documente
Acum, la perfectarea documentelor, puteți monitoriza greutatea și volumul mărfurilor. Direct în document, puteți configura afișarea coloanelor cu greutate și volum, a fost adăugată o sugestie despre disponibilitatea unei astfel de opțiuni și sunt afișate sumele totale. Noua oportunitate este disponibilă pentru documentele: ”Comanda de mișcare” și ”Mișcarea stocurilor”. Posibilitatea de personalizare în documentul în sine este păstrată și pentru documentele ”Factura de plată”, ”Comanda cumpărătorului” și ”Factura de ieșire”.
Fișa de nomenclator
Completarea denumirii caracteristicii de nomenclator pentru printare
Am adăugat capacitatea de a ține cont de denumirea completă a valorilor proprietăților caracteristicii la crearea denumirii pentru printarea acesteia. Dacă valoarea proprietății are completat ”Nume complet”, atunci va fi folosită la generarea denumuriii pentru tipărirea caracteristicii. În lista de selecție pentru câmpurile de nume sunt disponibile ambele opțiuni pentru denumiri generate – după ”Denumire” și după ”Nume complet” a valorilor proprietăților de caracteristici. Această oportunitate va reduce timpul de ajustare a denumirilor la crearea sau editarea fișei caracteristicii de nomenclator.
Simplificarea lucrului cu ierarhia nomenclatorului și categoriei din lista de nomenclator
Configurarea listelor de categorii, grupuri și segmente din formularul de listă a nomenclatorului a devenit mai clară. A fost adăugat un buton nou cu o listă derulantă. Toate comenzile din meniul contextual al listelor de categorii, grupuri, segmente, care anterior erau solicitate doar cu butonul drept al mouse-ului, sunt disponibile în listă.
Simplificarea lucrului cu celulele depozitului din formularul unității structurale
În formularul listei ”Celule de depozit” acum este posibil să vizualizați lista în diferite moduri de vizualizare. A fost adăugată selecția ”Subdiviziune/depozit”. După alegerea unei selecții, devine posibilă vizualizarea listei în diferite moduri, inclusiv, ierarhia. Selecția este afișată dacă formularul este deschis nu din fișa unității structurale, ci, de exemplu, prin ”Toate funcțiile”.
Alte modificări importante
Pulsul afacerii - setare și selecție simple pentru organizație
Acum puteți evalua rapid indicatorii cheie atât pentru afacere în ansamblu, cât și pentru fiecare organizație separat, fără setări suplimentare. Pe pagina de pornire ”Pulsul afacerii”, acum aveți posibilitatea de a comuta rapid între informațiile de la diferite organizații. Puteți alege cum să vedeți indicatorii pe ecran: pentru toate organizațiile sau numai pentru cea selectată. A devenit mai convenabil să configurați ”Pulsul afacerii”. A apărut un mod de configurare, la activarea căruia este posibil de a crea indicatori sau diagrame noi, precum și de a configura, muta și șterge indicatorii creați anterior.
Validarea facturii fiscale la validarea documentului de bază
Am făcut mai convenabil lucrul cu facturile fiscale. La validarea documentului în baza căruia a fost creată factura fiscală, se validează și factura în sine. Dacă validarea documentului de bază este anulată, factura fiscală devine și ea nevalidată.
Închiderea lunii pentru perioada de timp
Am făcut posibilă închiderea și anularea închiderii lunilor pentru o perioadă selectată. Acum, dacă s-au făcut modificări documentelor din perioadele anterioare, nu este nevoie să închideți manual fiecare lună. Puteți selecta perioada pentru care doriți să închideți sau să anulați închiderea lunilor, după care aceste operațiuni vor fi efectuate succesiv în toate compartimentele contabile.
Încărcarea fișierelor Excel, imaginilor și prețurilor
La încărcarea dintr-un fișier, o caracteristică poate fi căutată după cod. Rechizitele suplimentare pentru nomenclator și caracteristici pot fi încărcate dintr-un singur fișier.
Imaginile pentru nomenclator și caracteristicile de nomenclator sunt împărțite în două câmpuri, le puteți încărca imediat dintr-un singur fișier. O imagine poate fi încărcată dintr-un câmp, poate fi inserată ca obiect într-o celulă și această imagine va fi încărcată. Convenabil de utilizat atunci când încărcați lista de prețuri a unui furnizor cu imagini.
Încărcarea prețurilor furnizorilor este acum posibilă pentru nomenclatorul furnizorilor.
Modificări în secțiuni: Evidența pe subdiviziuni, Banca și casieria, Achiziții, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Evidența pe subdiviziuni
a fost adăugată o setare opțională pentru evidența pe subdiviziuni pentru zone individuale (setarea se realizează în Funcționalitatea programului – fila Altele.
Banca și casieria
Casare din contul de decontare
a fost adăugată posibilitatea de înregistrare a sumei impozitului pe venit acumulat la plata dividendelor aferente profiturilor încasate în perioadele fiscale 2023-2025, pentru reflectarea ulterioară în raportul IPC (în document trebuie setată caseta de selectare ”Plata în avans”).
Raport de avansuri
a fost îmbunătățită procedura de completare în modul ”după solduri”.
Achiziții
Intrare
pentru tipul operațiunii ”Mijloace fixe” a fost adăugată posibilitatea de a completa un comision cu afișare ulterioară la tipărire în Actul de primire-predare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica metoda contabilă TVA.
Vânzări
Comercializare
a fost adăugată printarea avizelor de însoțire a mărfii cu un cod de bare. Pentru a afișa un cod de bare în formular, intrarea formularelor AÎM trebuie să conțină atributul ”Printare individuală”.
Prestarea serviciilor
a fost adăugată posibilitatea de a crea documente Facturi pentru cumpărători în baza documentului Prestarea serviciilor.
Schimb cu e-Factura
a fost îmbunătățită fereastra de comparare a nomenclatorului (în cazul încărcării unui nomenclator nou la primirea facturilor fiscale electronice);
a fost adăugată posibilitatea de a deschide fișiere atașate documentului de bază din Factura fiscală.
Depozit
Completarea nomenclatorului
tipul operațiunii Decompletare – a fost modificată precizia cotei din costul componentelor, 2 semne.
Transport
Foaia de parcurs
a fost modificat algoritmul de completare a indicatorilor vitezometrului: acum ”Parcurs” este calculat după specificarea indicatorilor vitezometrului ”la întoarcere”;
a fost corectat mecanismul de numerotare a documentului.
FRS
Casarea FRS
în forma de tipar a fost adăugată afișarea gamei de formulare anulate.
Salariu și cadre
iDocs - circulația electronică a documentelor de cadre
integrare cu serviciul Cabinetului angajatului.
Tabelul de evidență a timpului de lucru
a fost adăugată afișarea în forma de tipar a persoanelor responsabile.
Absențe, lipsuri
a fost adăugat un nou document pentru evidența absențelor angajaților (absență din motive necunoscute, boală (foaia medicală nu este prezentată), lipsă), inclusiv absențe intrasistemice (întârziere, probleme personale).
Premii
a fost adăugat un nou document Prima.
Concediu
a fost îmbunătățită forma de tipar a Ordinului privind acordarea concediului;
a fost îmbunătățită vidența soldului zilelor de prelungire de concediu neutilizate.
Concediu fără păstrarea plății
a fost adăugat tipul concediului ”Prelungirea concediului de paternitate”.
a fost îmbunătățit calculul în cazul acumulării părții de plată din salariu și de primă în aceeași zi cu emiterea câștigului în aceeași zi.
Concediere
a fost îmbunătățită forma de tipar a Ordinului de concediere.
Proiect salarial
a fost îmbunătățită descărcarea pentru proiectul salarial Pro Credit Bank.
Raportul Evidența timpului de lucru
a fost adăugat un nou raport pentru a reflecta timpul de lucru și timpul de odihnă, inclusiv, absențe intrasistemice. Sunt disponibile opțiuni de generare ”Evidența timpului de lucru”, ”Contabilitatea timpului de lucru (detaliat)”.
Raportul Notă pe concedii
a fost adăugat un nou raport pentru reflectarea datelor privind alocarea și utilizarea concediului.
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost îmbunătățită completarea automată la calcularea numărului mediu de angajați pentru un grup de subdiviziuni (completarea subordonaților după șef, excepție: există o setare separată pentru o subdiviziune subordonată).
Operațiuni de reglementare
Închiderea conturilor pereche
a fost adăugată o nouă operațiune de reglementare ”Închiderea conturilor pereche”. Pentru aceste conturi, soldurile negative sunt transferate și/sau suprapuse în valoarea soldului. Configurarea conturilor se face în Funcționalitatea programului.
Directoare
Nomenclator
sub formularul fișei Nomenclator a fost adăugat un link către registrul Prețuri de nomenclator.
Angajați
în formularul listei de director, codul curent al categoriei de asigurare a angajatului și numărul de cont personal sunt afișate informativ.
Altele
Schimb Contabilitate – Gestionarea companiei
a fost adăugată o capacitate opțională de a selecta tipuri de documente pentru a se înregistra pentru schimb.
Parcul IT
a fost adăugat calculul și reținerea impozitelor pentru persoanele care lucrează în baza unui contract civil de drept (categoria persoanei asigurate 105).
Raportul ISAPTI
a fost adăugată reflectarea sumelor indemnizațiilor medicale.
Informații (Parcul IT)
a fost adăugată reflectarea sumelor indemnizațiilor medicale.
Raportare reglementată
a fost adăugată posibilitatea de a descărca rapoarte în cazul lucrului în clientul web (format xml pentru încărcare pe servicii.fisc.md).
Bilanț anual
a fost adăugat un mecanism pentru setarea personalizată de completare a raportului.
Bilanțul anual simplificat
a fost adăugat un mecanism pentru setarea personalizată de completare a raportului.
IPC
s-a modificat formularul raportului în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor al Republicii Moldova nr. 64 din 14.07.2023 (a fost adăugat tabelul 1.1 ”Suma impozitului pe venit acumulat în cazul distribuirii/plății dividendelor, inclusiv sub formă de acțiuni sau cote ale părților, aferente profiturilor încasate în perioadele fiscale 2023 -2025, inclusiv”; completarea se efectuează în documentul ”Casare din contul de decontare”).
Declarație privind TVA
a fost adăugată completarea Anexei nr. 2 ”Facturi fiscale emise” pentru vânzări cu suma nulă.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
Modificări în secțiuni: Evidența pe subdiviziuni, Banca și casieria, Achiziții, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Evidența pe subdiviziuni
a fost adăugată o setare opțională pentru evidența pe subdiviziuni pentru zone individuale (setarea se realizează în Funcționalitatea programului – fila Altele.
Banca și casieria
Casare din contul de decontare
a fost adăugată posibilitatea de înregistrare a sumei impozitului pe venit acumulat la plata dividendelor aferente profiturilor încasate în perioadele fiscale 2023-2025, pentru reflectarea ulterioară în raportul IPC (în document trebuie setată caseta de selectare ”Plata în avans”).
Raport de avansuri
a fost îmbunătățită procedura de completare în modul ”după solduri”.
Achiziții
Intrare
pentru tipul operațiunii ”Mijloace fixe” a fost adăugată posibilitatea de a completa un comision cu afișare ulterioară la tipărire în Actul de primire-predare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica metoda contabilă TVA.
Vânzări
Comercializare
a fost adăugată printarea avizelor de însoțire a mărfii cu un cod de bare. Pentru a afișa un cod de bare în formular, intrarea formularelor AÎM trebuie să conțină atributul ”Printare individuală”.
Prestarea serviciilor
a fost adăugată posibilitatea de a crea documente Facturi pentru cumpărători în baza documentului Prestarea serviciilor.
Schimb cu e-Factura
a fost îmbunătățită fereastra de comparare a nomenclatorului (în cazul încărcării unui nomenclator nou la primirea facturilor fiscale electronice);
a fost adăugată posibilitatea de a deschide fișiere atașate documentului de bază din Factura fiscală.
Depozit
Completarea nomenclatorului
tipul operațiunii Decompletare – a fost modificată precizia cotei din costul componentelor, 2 semne.
Transport
Foaia de parcurs
a fost modificat algoritmul de completare a indicatorilor vitezometrului: acum ”Parcurs” este calculat după specificarea indicatorilor vitezometrului ”la întoarcere”;
a fost corectat mecanismul de numerotare a documentului.
FRS
Casarea FRS
în forma de tipar a fost adăugată afișarea gamei de formulare anulate.
Salariu și cadre
iDocs - circulația electronică a documentelor de cadre
integrare cu serviciul Cabinetului angajatului.
Tabelul de evidență a timpului de lucru
a fost adăugată afișarea în forma de tipar a persoanelor responsabile.
Absențe, lipsuri
a fost adăugat un nou document pentru evidența absențelor angajaților (absență din motive necunoscute, boală (foaia medicală nu este prezentată), lipsă), inclusiv absențe intrasistemice (întârziere, probleme personale).
Premii
a fost adăugat un nou document Prima.
Concediu
a fost îmbunătățită forma de tipar a Ordinului privind acordarea concediului;
a fost îmbunătățită vidența soldului zilelor de prelungire de concediu neutilizate.
Concediu fără păstrarea plății
a fost adăugat tipul concediului ”Prelungirea concediului de paternitate”.
a fost îmbunătățit calculul în cazul acumulării părții de plată din salariu și de primă în aceeași zi cu emiterea câștigului în aceeași zi.
Concediere
a fost îmbunătățită forma de tipar a Ordinului de concediere.
Proiect salarial
a fost îmbunătățită descărcarea pentru proiectul salarial Pro Credit Bank.
Raportul Evidența timpului de lucru
a fost adăugat un nou raport pentru a reflecta timpul de lucru și timpul de odihnă, inclusiv, absențe intrasistemice. Sunt disponibile opțiuni de generare ”Evidența timpului de lucru”, ”Contabilitatea timpului de lucru (detaliat)”.
Raportul Notă pe concedii
a fost adăugat un nou raport pentru reflectarea datelor privind alocarea și utilizarea concediului.
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost îmbunătățită completarea automată la calcularea numărului mediu de angajați pentru un grup de subdiviziuni (completarea subordonaților după șef, excepție: există o setare separată pentru o subdiviziune subordonată).
Operațiuni de reglementare
Închiderea conturilor pereche
a fost adăugată o nouă operațiune de reglementare ”Închiderea conturilor pereche”. Pentru aceste conturi, soldurile negative sunt transferate și/sau suprapuse în valoarea soldului. Configurarea conturilor se face în Funcționalitatea programului.
Directoare
Nomenclator
sub formularul fișei Nomenclator a fost adăugat un link către registrul Prețuri de nomenclator.
Angajați
în formularul listei de director, codul curent al categoriei de asigurare a angajatului și numărul de cont personal sunt afișate informativ.
Altele
Schimb Contabilitate – Gestionarea companiei
a fost adăugată o capacitate opțională de a selecta tipuri de documente pentru a se înregistra pentru schimb.
Parcul IT
a fost adăugat calculul și reținerea impozitelor pentru persoanele care lucrează în baza unui contract civil de drept (categoria persoanei asigurate 105).
Raportul ISAPTI
a fost adăugată reflectarea sumelor indemnizațiilor medicale.
Informații (Parcul IT)
a fost adăugată reflectarea sumelor indemnizațiilor medicale.
Raportare reglementată
a fost adăugată posibilitatea de a descărca rapoarte în cazul lucrului în clientul web (format xml pentru încărcare pe servicii.fisc.md).
Bilanț anual
a fost adăugat un mecanism pentru setarea personalizată de completare a raportului.
Bilanțul anual simplificat
a fost adăugat un mecanism pentru setarea personalizată de completare a raportului.
IPC
s-a modificat formularul raportului în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor al Republicii Moldova nr. 64 din 14.07.2023 (a fost adăugat tabelul 1.1 ”Suma impozitului pe venit acumulat în cazul distribuirii/plății dividendelor, inclusiv sub formă de acțiuni sau cote ale părților, aferente profiturilor încasate în perioadele fiscale 2023 -2025, inclusiv”; completarea se efectuează în documentul ”Casare din contul de decontare”).
Declarație privind TVA
a fost adăugată completarea Anexei nr. 2 ”Facturi fiscale emise” pentru vânzări cu suma nulă.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
Modificări în secțiuni: Evidența pe subdiviziuni, Banca și casieria, Achiziții, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Evidența pe subdiviziuni
a fost adăugată o setare opțională pentru evidența pe subdiviziuni pentru zone individuale (setarea se realizează în Funcționalitatea programului – fila Altele.
Banca și casieria
Casare din contul de decontare
a fost adăugată posibilitatea de înregistrare a sumei impozitului pe venit acumulat la plata dividendelor aferente profiturilor încasate în perioadele fiscale 2023-2025, pentru reflectarea ulterioară în raportul IPC (în document trebuie setată caseta de selectare ”Plata în avans”).
Raport de avansuri
a fost îmbunătățită procedura de completare în modul ”după solduri”.
Achiziții
Intrare
pentru tipul operațiunii ”Mijloace fixe” a fost adăugată posibilitatea de a completa un comision cu afișare ulterioară la tipărire în Actul de primire-predare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica metoda contabilă TVA.
Vânzări
Comercializare
a fost adăugată printarea avizelor de însoțire a mărfii cu un cod de bare. Pentru a afișa un cod de bare în formular, intrarea formularelor AÎM trebuie să conțină atributul ”Printare individuală”.
Prestarea serviciilor
a fost adăugată posibilitatea de a crea documente Facturi pentru cumpărători în baza documentului Prestarea serviciilor.
Schimb cu e-Factura
a fost îmbunătățită fereastra de comparare a nomenclatorului (în cazul încărcării unui nomenclator nou la primirea facturilor fiscale electronice);
a fost adăugată posibilitatea de a deschide fișiere atașate documentului de bază din Factura fiscală.
Depozit
Completarea nomenclatorului
tipul operațiunii Decompletare – a fost modificată precizia cotei din costul componentelor, 2 semne.
Transport
Foaia de parcurs
a fost modificat algoritmul de completare a indicatorilor vitezometrului: acum ”Parcurs” este calculat după specificarea indicatorilor vitezometrului ”la întoarcere”;
a fost corectat mecanismul de numerotare a documentului.
FRS
Casarea FRS
în forma de tipar a fost adăugată afișarea gamei de formulare anulate.
Salariu și cadre
iDocs - circulația electronică a documentelor de cadre
integrare cu serviciul Cabinetului angajatului.
Tabelul de evidență a timpului de lucru
a fost adăugată afișarea în forma de tipar a persoanelor responsabile.
Absențe, lipsuri
a fost adăugat un nou document pentru evidența absențelor angajaților (absență din motive necunoscute, boală (foaia medicală nu este prezentată), lipsă), inclusiv absențe intrasistemice (întârziere, probleme personale).
Premii
a fost adăugat un nou document Prima.
Concediu
a fost îmbunătățită forma de tipar a Ordinului privind acordarea concediului;
a fost îmbunătățită vidența soldului zilelor de prelungire de concediu neutilizate.
Concediu fără păstrarea plății
a fost adăugat tipul concediului ”Prelungirea concediului de paternitate”.
a fost îmbunătățit calculul în cazul acumulării părții de plată din salariu și de primă în aceeași zi cu emiterea câștigului în aceeași zi.
Concediere
a fost îmbunătățită forma de tipar a Ordinului de concediere.
Proiect salarial
a fost îmbunătățită descărcarea pentru proiectul salarial Pro Credit Bank.
Raportul Evidența timpului de lucru
a fost adăugat un nou raport pentru a reflecta timpul de lucru și timpul de odihnă, inclusiv, absențe intrasistemice. Sunt disponibile opțiuni de generare ”Evidența timpului de lucru”, ”Contabilitatea timpului de lucru (detaliat)”.
Raportul Notă pe concedii
a fost adăugat un nou raport pentru reflectarea datelor privind alocarea și utilizarea concediului.
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost îmbunătățită completarea automată la calcularea numărului mediu de angajați pentru un grup de subdiviziuni (completarea subordonaților după șef, excepție: există o setare separată pentru o subdiviziune subordonată).
Operațiuni de reglementare
Închiderea conturilor pereche
a fost adăugată o nouă operațiune de reglementare ”Închiderea conturilor pereche”. Pentru aceste conturi, soldurile negative sunt transferate și/sau suprapuse în valoarea soldului. Configurarea conturilor se face în Funcționalitatea programului.
Directoare
Nomenclator
sub formularul fișei Nomenclator a fost adăugat un link către registrul Prețuri de nomenclator.
Angajați
în formularul listei de director, codul curent al categoriei de asigurare a angajatului și numărul de cont personal sunt afișate informativ.
Altele
Schimb Contabilitate – Gestionarea companiei
a fost adăugată o capacitate opțională de a selecta tipuri de documente pentru a se înregistra pentru schimb.
Parcul IT
a fost adăugat calculul și reținerea impozitelor pentru persoanele care lucrează în baza unui contract civil de drept (categoria persoanei asigurate 105).
Raportul ISAPTI
a fost adăugată reflectarea sumelor indemnizațiilor medicale.
Informații (Parcul IT)
a fost adăugată reflectarea sumelor indemnizațiilor medicale.
Raportare reglementată
a fost adăugată posibilitatea de a descărca rapoarte în cazul lucrului în clientul web (format xml pentru încărcare pe servicii.fisc.md).
Bilanț anual
a fost adăugat un mecanism pentru setarea personalizată de completare a raportului.
Bilanțul anual simplificat
a fost adăugat un mecanism pentru setarea personalizată de completare a raportului.
IPC
s-a modificat formularul raportului în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor al Republicii Moldova nr. 64 din 14.07.2023 (a fost adăugat tabelul 1.1 ”Suma impozitului pe venit acumulat în cazul distribuirii/plății dividendelor, inclusiv sub formă de acțiuni sau cote ale părților, aferente profiturilor încasate în perioadele fiscale 2023 -2025, inclusiv”; completarea se efectuează în documentul ”Casare din contul de decontare”).
Declarație privind TVA
a fost adăugată completarea Anexei nr. 2 ”Facturi fiscale emise” pentru vânzări cu suma nulă.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
Modificări în secțiuni: Evidența pe subdiviziuni, Banca și casieria, Achiziții, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Evidența pe subdiviziuni
a fost adăugată o setare opțională pentru evidența pe subdiviziuni pentru zone individuale (setarea se realizează în Funcționalitatea programului – fila Altele.
Banca și casieria
Casare din contul de decontare
a fost adăugată posibilitatea de înregistrare a sumei impozitului pe venit acumulat la plata dividendelor aferente profiturilor încasate în perioadele fiscale 2023-2025, pentru reflectarea ulterioară în raportul IPC (în document trebuie setată caseta de selectare ”Plata în avans”).
Raport de avansuri
a fost îmbunătățită procedura de completare în modul ”după solduri”.
Achiziții
Intrare
pentru tipul operațiunii ”Mijloace fixe” a fost adăugată posibilitatea de a completa un comision cu afișare ulterioară la tipărire în Actul de primire-predare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica metoda contabilă TVA.
Vânzări
Comercializare
a fost adăugată printarea avizelor de însoțire a mărfii cu un cod de bare. Pentru a afișa un cod de bare în formular, intrarea formularelor AÎM trebuie să conțină atributul ”Printare individuală”.
Prestarea serviciilor
a fost adăugată posibilitatea de a crea documente Facturi pentru cumpărători în baza documentului Prestarea serviciilor.
Schimb cu e-Factura
a fost îmbunătățită fereastra de comparare a nomenclatorului (în cazul încărcării unui nomenclator nou la primirea facturilor fiscale electronice);
a fost adăugată posibilitatea de a deschide fișiere atașate documentului de bază din Factura fiscală.
Depozit
Completarea nomenclatorului
tipul operațiunii Decompletare – a fost modificată precizia cotei din costul componentelor, 2 semne.
Transport
Foaia de parcurs
a fost modificat algoritmul de completare a indicatorilor vitezometrului: acum ”Parcurs” este calculat după specificarea indicatorilor vitezometrului ”la întoarcere”;
a fost corectat mecanismul de numerotare a documentului.
FRS
Casarea FRS
în forma de tipar a fost adăugată afișarea gamei de formulare anulate.
Salariu și cadre
iDocs - circulația electronică a documentelor de cadre
integrare cu serviciul Cabinetului angajatului.
Tabelul de evidență a timpului de lucru
a fost adăugată afișarea în forma de tipar a persoanelor responsabile.
Absențe, lipsuri
a fost adăugat un nou document pentru evidența absențelor angajaților (absență din motive necunoscute, boală (foaia medicală nu este prezentată), lipsă), inclusiv absențe intrasistemice (întârziere, probleme personale).
Premii
a fost adăugat un nou document Prima.
Concediu
a fost îmbunătățită forma de tipar a Ordinului privind acordarea concediului;
a fost îmbunătățită vidența soldului zilelor de prelungire de concediu neutilizate.
Concediu fără păstrarea plății
a fost adăugat tipul concediului ”Prelungirea concediului de paternitate”.
a fost îmbunătățit calculul în cazul acumulării părții de plată din salariu și de primă în aceeași zi cu emiterea câștigului în aceeași zi.
Concediere
a fost îmbunătățită forma de tipar a Ordinului de concediere.
Proiect salarial
a fost îmbunătățită descărcarea pentru proiectul salarial Pro Credit Bank.
Raportul Evidența timpului de lucru
a fost adăugat un nou raport pentru a reflecta timpul de lucru și timpul de odihnă, inclusiv, absențe intrasistemice. Sunt disponibile opțiuni de generare ”Evidența timpului de lucru”, ”Contabilitatea timpului de lucru (detaliat)”.
Raportul Notă pe concedii
a fost adăugat un nou raport pentru reflectarea datelor privind alocarea și utilizarea concediului.
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost îmbunătățită completarea automată la calcularea numărului mediu de angajați pentru un grup de subdiviziuni (completarea subordonaților după șef, excepție: există o setare separată pentru o subdiviziune subordonată).
Operațiuni de reglementare
Închiderea conturilor pereche
a fost adăugată o nouă operațiune de reglementare ”Închiderea conturilor pereche”. Pentru aceste conturi, soldurile negative sunt transferate și/sau suprapuse în valoarea soldului. Configurarea conturilor se face în Funcționalitatea programului.
Directoare
Nomenclator
sub formularul fișei Nomenclator a fost adăugat un link către registrul Prețuri de nomenclator.
Angajați
în formularul listei de director, codul curent al categoriei de asigurare a angajatului și numărul de cont personal sunt afișate informativ.
Altele
Schimb Contabilitate – Gestionarea companiei
a fost adăugată o capacitate opțională de a selecta tipuri de documente pentru a se înregistra pentru schimb.
Parcul IT
a fost adăugat calculul și reținerea impozitelor pentru persoanele care lucrează în baza unui contract civil de drept (categoria persoanei asigurate 105).
Raportul ISAPTI
a fost adăugată reflectarea sumelor indemnizațiilor medicale.
Informații (Parcul IT)
a fost adăugată reflectarea sumelor indemnizațiilor medicale.
Raportare reglementată
a fost adăugată posibilitatea de a descărca rapoarte în cazul lucrului în clientul web (format xml pentru încărcare pe servicii.fisc.md).
Bilanț anual
a fost adăugat un mecanism pentru setarea personalizată de completare a raportului.
Bilanțul anual simplificat
a fost adăugat un mecanism pentru setarea personalizată de completare a raportului.
IPC
s-a modificat formularul raportului în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor al Republicii Moldova nr. 64 din 14.07.2023 (a fost adăugat tabelul 1.1 ”Suma impozitului pe venit acumulat în cazul distribuirii/plății dividendelor, inclusiv sub formă de acțiuni sau cote ale părților, aferente profiturilor încasate în perioadele fiscale 2023 -2025, inclusiv”; completarea se efectuează în documentul ”Casare din contul de decontare”).
Declarație privind TVA
a fost adăugată completarea Anexei nr. 2 ”Facturi fiscale emise” pentru vânzări cu suma nulă.
Au fost corectate erorile depistate.
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Banca și casieria
Inventarierea mijloacelor financiare
a fost adăugat un nou document «Inventarierea mijloacelor de numerar» (disponibil în compartimentul Banca și Casieria).
Achiziții
Intrare
In cazul modificării datei documentului, a fost adăugată oportunitatea de recalculare a sumei TVA ținând cont de cursul de schimb modificat al documentului;
pentru documentul «Intrare» - tipul operațiunii «Servicii» – «Import de servicii» și pentru documentul «Casare din contul de decontare» - tipul operațiunii «Plata pentru importul de servicii»: pentru organizațiile care nu sunt plătitoare de TVA, s-au modificat mișcările documentelor pentru obligațiile de TVA.
Corectarea intrării
a fost corectată completarea analiticii în mișcări în cazul evidenței fără documente de decontare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica formulare electronice pentru factura emisă.
Vânzări
Comercializare
la tipărirea Actului privind prestarea serviciilor, a fost adăugată afișarea cantității și prețului (dacă sunt indicate în document) și a fost adăugată afișarea numărului facturii fiscale în numărul Actului;
pentru refacturarea către persoane fizice, mișcările din registrul «TVA din vânzări2 au fost corectate.
Schimb cu e-Factura
a fost adăugată posibilitatea de a descărca opțional un articol de nomenclator (configurarea este efectuată în setările schimbului e-Factura - bifa «descărcare articol»).
Decontări reciproce
Act de inventariere a decontărilor
a fost adăugat un nou document «Actul de inventariere a decontărilor» (disponibil în compartimentul «Achiziții», «Vânzări»).
Act de verificare a decontărilor
în cazul generării unui act cu setarea «Defalcare pe contracte», s-a adăugat o grupare pe contracte în forma de tipar a actului, afișând soldurile inițiale, finale și cifra de afaceri din contract;
pentru un contractant-nerezident, afișarea codului fiscal a fost înlocuită cu numărul de înregistrare contractantului.
Depozit
Completarea nomenclatorului
a fost adăugat un mecanism de copiere a rândurilor: acum rândurile selectate din părțile tabelare pot fi copiate dintr-un document în altul;
a fost adăugată posibilitatea de a completa după specificații dacă funcționalitatea de evidență a operațiunilor de producere nu este activată.
Predarea în exploatare a OMVSD
a fost îmbunătățită tipărirea comisiei pentru forma de tipar a «Borderoului de evidență pentru emiterea OMVSD», dacă comisia are mai mult de 3 membri.
Returnarea OMVSD din exploatare
au fost editate mișcări la returnarea din utilizare pentru OMVSD cu o metodă liniară de achitare a costului.
Casarea OMVSD din exploatare
a fost ajustată selectarea și adăugarea manuală a OMVSD în document dacă PRM nu este completată sau nu corespunde PRM pentru solduri.
FRS
Raportul Borderou al intervalelor FRS
a fost îmbunătățit raportul «Borderou al intervalelor FRS»: au fost adăugate date privind soldul inițial, intrarea și soldul final al formularelor.
MF și ANM
Inventarierea MF și ANM
a fost adăugat tipul operațiunii «Inventarierea activelor nemateriale».
Registrul contabil și de calcularea a amortizării MF în evidența fiscală
a fost corectată completarea Registrului dacă a avut loc o modernizare în luna în care mijlocul fix a fost acceptat spre evidență.
Salariu și cadre
Prelucrarea Lucrulul cu cadrele
a fost modificată afișarea listei de documente: acum sunt afișate doar documentele validate.
Tabela de evidență a timpului lucrat
a fost adăugată posibilitatea sortării personalizate a angajații în ordine alfabetică.
Calcularea salariului din partea inversă
a fost îmbunătățit calculul zilelor de sărbători, orelor suplimentare pentru angajații cu salariu net.
Concediu fără păstrarea plății
a fost corectat calculul soldului concediilor dacă un angajat se află în concediu de paternitate sau concediu suplimentar de studii fără plată: acum nu prelungesc anul de lucru.
Calcularea tichetelor de masă
pentru angajații care lucrează în ture, orele lucrate se determină luând în considerare orele de seară, de noapte, orele suplimentare și munca în zilele de sărbători;
a fost corectată Subdiviziunea costurilor în formulele contabile ale documentului, ținând cont de modificările istorice în evidența de cadre, în cazul în care subdiviziunea de cadre corespunde subdiviziunii de costuri.
Date pentru calcularea salariilor
a fost corectată validarea documentului «Date pentru calculul salariului», în cazul completării conform Șablonului după tipuri de timp.
Proiect salarial
a fost adăugată descărcarea proiectului salarial FinComBank.
Raportul Fișa de calcul
a fost adăugată afișarea sumei de scutire utilizate de la începutul anului;
a fost adăugată reflectarea zilelor de compensare a concediului, concediu din cont propriu;
a fost adăugată afișarea decriptării pe date de plată în formularul Fișei de calcul (tipărire din «Îndreptări spre plată»).
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost adăugat calculul automat al numărului mediu de angajați conform listei.
Calculul proratei
a fost ajustat calculul «TVA din achiziții, total (lei)»: acum nu se ia în calcul (nu se deduce) suma TVA pentru returnările către furnizor.
Altele
Operațiuni introduse manual
în formularul listei, în formularul documentului – a fost adăugată vizibilitatea activității operațiunii.
Setări
Roluri
pentru profilul «Contabil șef» a fost adăugat accesul la validarea documentului «Operațiuni introduse manual»;
pentru profilul «Contabil» a fost adăugat accesul la generarea «Actului de verificare a decontărilor» din directorul Contractanți / fișa contractantului.
Parcul IT
Îndreptare spre plată
a fost perfectat calculul impozitului pe venit pe salarii în cazul încetării acțiunii statutului parcului IT în cursul anului fiscal.
Raportul ISAPTI
a fost corectată afișarea sumei venitului pentru un angajat în cazul concedierii și reangajării acestuia în timpul anului fiscal.
Rapoarte reglementate
IPC
s-au adus modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 25 din 3 martie 2023: a fost adăugat tipul sursei de venit VMS - venituri primite de persoane fizice din titluri de stat.
5-C
au fost aduse modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Biroului Național de Statistică nr. 21 din 24 martie 2023.
Alte rapoarte
Decontări cu contractanți
a fost ajustată includerea decontărilor în contul 224 în grupul de tip «Furnizor».
Vânzări pe contractanți
a fost corectată capacitatea de a utiliza setarea de selecție «în grup» după Nomenclator.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
Dragi clienți și parteneri!
Vă felicităm cu sărbătorile de Anul Nou și Crăciun!
Ne dorim ca în Noul An să împărtășim cu voi planurile, succesele și, bineînțeles, bucuriile comune!
Vă mulțumim că ați fost alături de noi în anul care trece și sperăm că relația creată va fi o garanție a prosperității reciproce în Noul An!
Vă rugăm să acordați atenție programului de lucru în zilele de sărbători:
22.12 - lucrăm până la ora 13:00
29.12 - lucrăm până la ora 15:00
01.01 - zi liberă
05.01 - lucrăm până la ora 15:00
08.01 - zi liberă
Cu cele mai calde și sincere urări,
colectivul ”Soft Lider” SRL
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Banca și casieria
Inventarierea mijloacelor financiare
a fost adăugat un nou document «Inventarierea mijloacelor de numerar» (disponibil în compartimentul Banca și Casieria).
Achiziții
Intrare
In cazul modificării datei documentului, a fost adăugată oportunitatea de recalculare a sumei TVA ținând cont de cursul de schimb modificat al documentului;
pentru documentul «Intrare» - tipul operațiunii «Servicii» – «Import de servicii» și pentru documentul «Casare din contul de decontare» - tipul operațiunii «Plata pentru importul de servicii»: pentru organizațiile care nu sunt plătitoare de TVA, s-au modificat mișcările documentelor pentru obligațiile de TVA.
Corectarea intrării
a fost corectată completarea analiticii în mișcări în cazul evidenței fără documente de decontare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica formulare electronice pentru factura emisă.
Vânzări
Comercializare
la tipărirea Actului privind prestarea serviciilor, a fost adăugată afișarea cantității și prețului (dacă sunt indicate în document) și a fost adăugată afișarea numărului facturii fiscale în numărul Actului;
pentru refacturarea către persoane fizice, mișcările din registrul «TVA din vânzări2 au fost corectate.
Schimb cu e-Factura
a fost adăugată posibilitatea de a descărca opțional un articol de nomenclator (configurarea este efectuată în setările schimbului e-Factura - bifa «descărcare articol»).
Decontări reciproce
Act de inventariere a decontărilor
a fost adăugat un nou document «Actul de inventariere a decontărilor» (disponibil în compartimentul «Achiziții», «Vânzări»).
Act de verificare a decontărilor
în cazul generării unui act cu setarea «Defalcare pe contracte», s-a adăugat o grupare pe contracte în forma de tipar a actului, afișând soldurile inițiale, finale și cifra de afaceri din contract;
pentru un contractant-nerezident, afișarea codului fiscal a fost înlocuită cu numărul de înregistrare contractantului.
Depozit
Completarea nomenclatorului
a fost adăugat un mecanism de copiere a rândurilor: acum rândurile selectate din părțile tabelare pot fi copiate dintr-un document în altul;
a fost adăugată posibilitatea de a completa după specificații dacă funcționalitatea de evidență a operațiunilor de producere nu este activată.
Predarea în exploatare a OMVSD
a fost îmbunătățită tipărirea comisiei pentru forma de tipar a «Borderoului de evidență pentru emiterea OMVSD», dacă comisia are mai mult de 3 membri.
Returnarea OMVSD din exploatare
au fost editate mișcări la returnarea din utilizare pentru OMVSD cu o metodă liniară de achitare a costului.
Casarea OMVSD din exploatare
a fost ajustată selectarea și adăugarea manuală a OMVSD în document dacă PRM nu este completată sau nu corespunde PRM pentru solduri.
FRS
Raportul Borderou al intervalelor FRS
a fost îmbunătățit raportul «Borderou al intervalelor FRS»: au fost adăugate date privind soldul inițial, intrarea și soldul final al formularelor.
MF și ANM
Inventarierea MF și ANM
a fost adăugat tipul operațiunii «Inventarierea activelor nemateriale».
Registrul contabil și de calcularea a amortizării MF în evidența fiscală
a fost corectată completarea Registrului dacă a avut loc o modernizare în luna în care mijlocul fix a fost acceptat spre evidență.
Salariu și cadre
Prelucrarea Lucrulul cu cadrele
a fost modificată afișarea listei de documente: acum sunt afișate doar documentele validate.
Tabela de evidență a timpului lucrat
a fost adăugată posibilitatea sortării personalizate a angajații în ordine alfabetică.
Calcularea salariului din partea inversă
a fost îmbunătățit calculul zilelor de sărbători, orelor suplimentare pentru angajații cu salariu net.
Concediu fără păstrarea plății
a fost corectat calculul soldului concediilor dacă un angajat se află în concediu de paternitate sau concediu suplimentar de studii fără plată: acum nu prelungesc anul de lucru.
Calcularea tichetelor de masă
pentru angajații care lucrează în ture, orele lucrate se determină luând în considerare orele de seară, de noapte, orele suplimentare și munca în zilele de sărbători;
a fost corectată Subdiviziunea costurilor în formulele contabile ale documentului, ținând cont de modificările istorice în evidența de cadre, în cazul în care subdiviziunea de cadre corespunde subdiviziunii de costuri.
Date pentru calcularea salariilor
a fost corectată validarea documentului «Date pentru calculul salariului», în cazul completării conform Șablonului după tipuri de timp.
Proiect salarial
a fost adăugată descărcarea proiectului salarial FinComBank.
Raportul Fișa de calcul
a fost adăugată afișarea sumei de scutire utilizate de la începutul anului;
a fost adăugată reflectarea zilelor de compensare a concediului, concediu din cont propriu;
a fost adăugată afișarea decriptării pe date de plată în formularul Fișei de calcul (tipărire din «Îndreptări spre plată»).
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost adăugat calculul automat al numărului mediu de angajați conform listei.
Calculul proratei
a fost ajustat calculul «TVA din achiziții, total (lei)»: acum nu se ia în calcul (nu se deduce) suma TVA pentru returnările către furnizor.
Altele
Operațiuni introduse manual
în formularul listei, în formularul documentului – a fost adăugată vizibilitatea activității operațiunii.
Setări
Roluri
pentru profilul «Contabil șef» a fost adăugat accesul la validarea documentului «Operațiuni introduse manual»;
pentru profilul «Contabil» a fost adăugat accesul la generarea «Actului de verificare a decontărilor» din directorul Contractanți / fișa contractantului.
Parcul IT
Îndreptare spre plată
a fost perfectat calculul impozitului pe venit pe salarii în cazul încetării acțiunii statutului parcului IT în cursul anului fiscal.
Raportul ISAPTI
a fost corectată afișarea sumei venitului pentru un angajat în cazul concedierii și reangajării acestuia în timpul anului fiscal.
Rapoarte reglementate
IPC
s-au adus modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 25 din 3 martie 2023: a fost adăugat tipul sursei de venit VMS - venituri primite de persoane fizice din titluri de stat.
5-C
au fost aduse modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Biroului Național de Statistică nr. 21 din 24 martie 2023.
Alte rapoarte
Decontări cu contractanți
a fost ajustată includerea decontărilor în contul 224 în grupul de tip «Furnizor».
Vânzări pe contractanți
a fost corectată capacitatea de a utiliza setarea de selecție «în grup» după Nomenclator.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Banca și casieria
Inventarierea mijloacelor financiare
a fost adăugat un nou document «Inventarierea mijloacelor de numerar» (disponibil în compartimentul Banca și Casieria).
Achiziții
Intrare
In cazul modificării datei documentului, a fost adăugată oportunitatea de recalculare a sumei TVA ținând cont de cursul de schimb modificat al documentului;
pentru documentul «Intrare» - tipul operațiunii «Servicii» – «Import de servicii» și pentru documentul «Casare din contul de decontare» - tipul operațiunii «Plata pentru importul de servicii»: pentru organizațiile care nu sunt plătitoare de TVA, s-au modificat mișcările documentelor pentru obligațiile de TVA.
Corectarea intrării
a fost corectată completarea analiticii în mișcări în cazul evidenței fără documente de decontare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica formulare electronice pentru factura emisă.
Vânzări
Comercializare
la tipărirea Actului privind prestarea serviciilor, a fost adăugată afișarea cantității și prețului (dacă sunt indicate în document) și a fost adăugată afișarea numărului facturii fiscale în numărul Actului;
pentru refacturarea către persoane fizice, mișcările din registrul «TVA din vânzări2 au fost corectate.
Schimb cu e-Factura
a fost adăugată posibilitatea de a descărca opțional un articol de nomenclator (configurarea este efectuată în setările schimbului e-Factura - bifa «descărcare articol»).
Decontări reciproce
Act de inventariere a decontărilor
a fost adăugat un nou document «Actul de inventariere a decontărilor» (disponibil în compartimentul «Achiziții», «Vânzări»).
Act de verificare a decontărilor
în cazul generării unui act cu setarea «Defalcare pe contracte», s-a adăugat o grupare pe contracte în forma de tipar a actului, afișând soldurile inițiale, finale și cifra de afaceri din contract;
pentru un contractant-nerezident, afișarea codului fiscal a fost înlocuită cu numărul de înregistrare contractantului.
Depozit
Completarea nomenclatorului
a fost adăugat un mecanism de copiere a rândurilor: acum rândurile selectate din părțile tabelare pot fi copiate dintr-un document în altul;
a fost adăugată posibilitatea de a completa după specificații dacă funcționalitatea de evidență a operațiunilor de producere nu este activată.
Predarea în exploatare a OMVSD
a fost îmbunătățită tipărirea comisiei pentru forma de tipar a «Borderoului de evidență pentru emiterea OMVSD», dacă comisia are mai mult de 3 membri.
Returnarea OMVSD din exploatare
au fost editate mișcări la returnarea din utilizare pentru OMVSD cu o metodă liniară de achitare a costului.
Casarea OMVSD din exploatare
a fost ajustată selectarea și adăugarea manuală a OMVSD în document dacă PRM nu este completată sau nu corespunde PRM pentru solduri.
FRS
Raportul Borderou al intervalelor FRS
a fost îmbunătățit raportul «Borderou al intervalelor FRS»: au fost adăugate date privind soldul inițial, intrarea și soldul final al formularelor.
MF și ANM
Inventarierea MF și ANM
a fost adăugat tipul operațiunii «Inventarierea activelor nemateriale».
Registrul contabil și de calcularea a amortizării MF în evidența fiscală
a fost corectată completarea Registrului dacă a avut loc o modernizare în luna în care mijlocul fix a fost acceptat spre evidență.
Salariu și cadre
Prelucrarea Lucrulul cu cadrele
a fost modificată afișarea listei de documente: acum sunt afișate doar documentele validate.
Tabela de evidență a timpului lucrat
a fost adăugată posibilitatea sortării personalizate a angajații în ordine alfabetică.
Calcularea salariului din partea inversă
a fost îmbunătățit calculul zilelor de sărbători, orelor suplimentare pentru angajații cu salariu net.
Concediu fără păstrarea plății
a fost corectat calculul soldului concediilor dacă un angajat se află în concediu de paternitate sau concediu suplimentar de studii fără plată: acum nu prelungesc anul de lucru.
Calcularea tichetelor de masă
pentru angajații care lucrează în ture, orele lucrate se determină luând în considerare orele de seară, de noapte, orele suplimentare și munca în zilele de sărbători;
a fost corectată Subdiviziunea costurilor în formulele contabile ale documentului, ținând cont de modificările istorice în evidența de cadre, în cazul în care subdiviziunea de cadre corespunde subdiviziunii de costuri.
Date pentru calcularea salariilor
a fost corectată validarea documentului «Date pentru calculul salariului», în cazul completării conform Șablonului după tipuri de timp.
Proiect salarial
a fost adăugată descărcarea proiectului salarial FinComBank.
Raportul Fișa de calcul
a fost adăugată afișarea sumei de scutire utilizate de la începutul anului;
a fost adăugată reflectarea zilelor de compensare a concediului, concediu din cont propriu;
a fost adăugată afișarea decriptării pe date de plată în formularul Fișei de calcul (tipărire din «Îndreptări spre plată»).
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost adăugat calculul automat al numărului mediu de angajați conform listei.
Calculul proratei
a fost ajustat calculul «TVA din achiziții, total (lei)»: acum nu se ia în calcul (nu se deduce) suma TVA pentru returnările către furnizor.
Altele
Operațiuni introduse manual
în formularul listei, în formularul documentului – a fost adăugată vizibilitatea activității operațiunii.
Setări
Roluri
pentru profilul «Contabil șef» a fost adăugat accesul la validarea documentului «Operațiuni introduse manual»;
pentru profilul «Contabil» a fost adăugat accesul la generarea «Actului de verificare a decontărilor» din directorul Contractanți / fișa contractantului.
Parcul IT
Îndreptare spre plată
a fost perfectat calculul impozitului pe venit pe salarii în cazul încetării acțiunii statutului parcului IT în cursul anului fiscal.
Raportul ISAPTI
a fost corectată afișarea sumei venitului pentru un angajat în cazul concedierii și reangajării acestuia în timpul anului fiscal.
Rapoarte reglementate
IPC
s-au adus modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 25 din 3 martie 2023: a fost adăugat tipul sursei de venit VMS - venituri primite de persoane fizice din titluri de stat.
5-C
au fost aduse modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Biroului Național de Statistică nr. 21 din 24 martie 2023.
Alte rapoarte
Decontări cu contractanți
a fost ajustată includerea decontărilor în contul 224 în grupul de tip «Furnizor».
Vânzări pe contractanți
a fost corectată capacitatea de a utiliza setarea de selecție «în grup» după Nomenclator.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
În legătură cu situația epidemiologică actuală
Dragi clienți și parteneri, datorită situației epidemiologice actuale, biroul Soft Lider trece temporar la un mod de funcționare de la distanță.
Consultanțiile și asistența tehnică vor fi furnizate într-un format standard fara schimbari în programul de lucru
Telefoanele de contact și programul de lucru raman ne schimbate