În fiecare centru de servicii sau atelier de reparații este important de a menține evidența cât mai detaliată a clienților și echipamentelor care necesită reparații, precum și de a păstra o istorie completă a lucrărilor efectuate la comenzile clienților. |
Prin automatizarea activităților centrului Dvs. de servicii, puteți beneficia de calitatea deservirii clienților Dvs. la un nivel complet nou! |
Automatizarea locului de muncă a recepționerului și meșterului
Evidența echipamentului reparat și spre reparație
Reducerea timpului de inactivitate datorită mecanismului de repartizare a serviciilor între meșteri
Urmărirea rapidă a comenzilor pentru reparații
Optimizarea achizițiilor pieselor de schimb conform necesitățilior
Obținerea unei game largi de instrumente pentru gestionare
Echipa Dvs. poate obține rezultate mai semnificative,
iar noi vom oferi metode utile și eficiente.
Important sa știi!
Efectul economic al utilizării sistemului evidenței automatizat din centrul de servicii acoperă în mod repetat costul de achiziție al acestuia. Datorită gestionării eficiente și operaționale, veți putea să Vă extindeți cu încredere afacerea în viitor.