Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Achiziții, Decontări reciproce, Vânzări, MF și ANM, Salariu și cadre, Setări, Raportare reglementată, Alte rapoarte.
Banca și casieria
Inventarierea mijloacelor financiare
a fost adăugat un nou document «Inventarierea mijloacelor de numerar» (disponibil în compartimentul Banca și Casieria).
Achiziții
Intrare
In cazul modificării datei documentului, a fost adăugată oportunitatea de recalculare a sumei TVA ținând cont de cursul de schimb modificat al documentului;
pentru documentul «Intrare» - tipul operațiunii «Servicii» – «Import de servicii» și pentru documentul «Casare din contul de decontare» - tipul operațiunii «Plata pentru importul de servicii»: pentru organizațiile care nu sunt plătitoare de TVA, s-au modificat mișcările documentelor pentru obligațiile de TVA.
Corectarea intrării
a fost corectată completarea analiticii în mișcări în cazul evidenței fără documente de decontare.
Returnare către furnizor
a fost adăugată posibilitatea de a specifica formulare electronice pentru factura emisă.
Vânzări
Comercializare
la tipărirea Actului privind prestarea serviciilor, a fost adăugată afișarea cantității și prețului (dacă sunt indicate în document) și a fost adăugată afișarea numărului facturii fiscale în numărul Actului;
pentru refacturarea către persoane fizice, mișcările din registrul «TVA din vânzări2 au fost corectate.
Schimb cu e-Factura
a fost adăugată posibilitatea de a descărca opțional un articol de nomenclator (configurarea este efectuată în setările schimbului e-Factura - bifa «descărcare articol»).
Decontări reciproce
Act de inventariere a decontărilor
a fost adăugat un nou document «Actul de inventariere a decontărilor» (disponibil în compartimentul «Achiziții», «Vânzări»).
Act de verificare a decontărilor
în cazul generării unui act cu setarea «Defalcare pe contracte», s-a adăugat o grupare pe contracte în forma de tipar a actului, afișând soldurile inițiale, finale și cifra de afaceri din contract;
pentru un contractant-nerezident, afișarea codului fiscal a fost înlocuită cu numărul de înregistrare contractantului.
Depozit
Completarea nomenclatorului
a fost adăugat un mecanism de copiere a rândurilor: acum rândurile selectate din părțile tabelare pot fi copiate dintr-un document în altul;
a fost adăugată posibilitatea de a completa după specificații dacă funcționalitatea de evidență a operațiunilor de producere nu este activată.
Predarea în exploatare a OMVSD
a fost îmbunătățită tipărirea comisiei pentru forma de tipar a «Borderoului de evidență pentru emiterea OMVSD», dacă comisia are mai mult de 3 membri.
Returnarea OMVSD din exploatare
au fost editate mișcări la returnarea din utilizare pentru OMVSD cu o metodă liniară de achitare a costului.
Casarea OMVSD din exploatare
a fost ajustată selectarea și adăugarea manuală a OMVSD în document dacă PRM nu este completată sau nu corespunde PRM pentru solduri.
FRS
Raportul Borderou al intervalelor FRS
a fost îmbunătățit raportul «Borderou al intervalelor FRS»: au fost adăugate date privind soldul inițial, intrarea și soldul final al formularelor.
MF și ANM
Inventarierea MF și ANM
a fost adăugat tipul operațiunii «Inventarierea activelor nemateriale».
Registrul contabil și de calcularea a amortizării MF în evidența fiscală
a fost corectată completarea Registrului dacă a avut loc o modernizare în luna în care mijlocul fix a fost acceptat spre evidență.
Salariu și cadre
Prelucrarea Lucrulul cu cadrele
a fost modificată afișarea listei de documente: acum sunt afișate doar documentele validate.
Tabela de evidență a timpului lucrat
a fost adăugată posibilitatea sortării personalizate a angajații în ordine alfabetică.
Calcularea salariului din partea inversă
a fost îmbunătățit calculul zilelor de sărbători, orelor suplimentare pentru angajații cu salariu net.
Concediu fără păstrarea plății
a fost corectat calculul soldului concediilor dacă un angajat se află în concediu de paternitate sau concediu suplimentar de studii fără plată: acum nu prelungesc anul de lucru.
Calcularea tichetelor de masă
pentru angajații care lucrează în ture, orele lucrate se determină luând în considerare orele de seară, de noapte, orele suplimentare și munca în zilele de sărbători;
a fost corectată Subdiviziunea costurilor în formulele contabile ale documentului, ținând cont de modificările istorice în evidența de cadre, în cazul în care subdiviziunea de cadre corespunde subdiviziunii de costuri.
Date pentru calcularea salariilor
a fost corectată validarea documentului «Date pentru calculul salariului», în cazul completării conform Șablonului după tipuri de timp.
Proiect salarial
a fost adăugată descărcarea proiectului salarial FinComBank.
Raportul Fișa de calcul
a fost adăugată afișarea sumei de scutire utilizate de la începutul anului;
a fost adăugată reflectarea zilelor de compensare a concediului, concediu din cont propriu;
a fost adăugată afișarea decriptării pe date de plată în formularul Fișei de calcul (tipărire din «Îndreptări spre plată»).
Impozite
Taxe locale (TL 13)
a fost adăugat calculul automat al numărului mediu de angajați conform listei.
Calculul proratei
a fost ajustat calculul «TVA din achiziții, total (lei)»: acum nu se ia în calcul (nu se deduce) suma TVA pentru returnările către furnizor.
Altele
Operațiuni introduse manual
în formularul listei, în formularul documentului – a fost adăugată vizibilitatea activității operațiunii.
Setări
Roluri
pentru profilul «Contabil șef» a fost adăugat accesul la validarea documentului «Operațiuni introduse manual»;
pentru profilul «Contabil» a fost adăugat accesul la generarea «Actului de verificare a decontărilor» din directorul Contractanți / fișa contractantului.
Parcul IT
Îndreptare spre plată
a fost perfectat calculul impozitului pe venit pe salarii în cazul încetării acțiunii statutului parcului IT în cursul anului fiscal.
Raportul ISAPTI
a fost corectată afișarea sumei venitului pentru un angajat în cazul concedierii și reangajării acestuia în timpul anului fiscal.
Rapoarte reglementate
IPC
s-au adus modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 25 din 3 martie 2023: a fost adăugat tipul sursei de venit VMS - venituri primite de persoane fizice din titluri de stat.
5-C
au fost aduse modificări la formularul de raportare în conformitate cu Ordinul Biroului Național de Statistică nr. 21 din 24 martie 2023.
Alte rapoarte
Decontări cu contractanți
a fost ajustată includerea decontărilor în contul 224 în grupul de tip «Furnizor».
Vânzări pe contractanți
a fost corectată capacitatea de a utiliza setarea de selecție «în grup» după Nomenclator.
Au fost corectate erorile depistate.
Materiale de ajutor pe tema:
Actualizarea programului din fișierul de actualizare - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1016:hdoc
Actualizarea automată a programului - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:747:hdoc
Patch-uri - https://its.1c.eu/md/db/accountingmd#content:1030:hdoc
Instalarea platformei 1C:Întreprindere - https://its.1c.ru/db/v8324doc#bookmark:usr:TI000000014
Modificări în secțiuni: Banca și casieria, Vânzări, Achiziții, Producere, MF și ANM, Salariu și cadre, Închiderea perioadei, Directoare, Raportare reglementată, Rapoarte către conducător.
Banca și casieria
Raport de avansuri
sunt luate în considerare reținerile din impozitul pe venit în forma de tipar a documentului.
Casare din contul de decontare
a fost adăugată posibilitatea de a reflecta operațiunile de calcul (tipul operațiunii Plata pentru importul de servicii) și de plată (tipul operațiunii Transferare TVA pentru importul de servicii) conform contractului de tip ”Cu furnizorul”.
Vânzări
Facturi către cumpărători
acum termenul de plată a facturii este calculat automat după numărul de zile lucrătoare specificat în Parametrii contabili, în conformitate cu calendarul principal de producere și poate fi modificat pentru o anumită factură de plată. S-a adăugat reflectarea codului TVA și a e-mail-ului organizației.
E-factura
a fost adăugată încărcarea datei de emitere a facturii fiscale.
Achiziții
Factură fiscală primită
a fost adăugat semnul ”Serviciu special (art. 102, p. 12)” pentru a reflecta facturile pentru plățile regulate primite înainte de a 10-a zi inclusiv a lunii următoare livrării. Când caseta de selectare este bifată, acesta se reflectă în Declarație - în luna livrării, în Anexa nr. 1 - în luna în care a fost emisă factura fiscală.
Depozit
Mișcarea OMVSD
în forma de selecție a fost adăugată reflectarea soldurilor OMVSD pentru PRM și subdiviziune.
Foaia de parcurs
în partea tabelară a fost adăugată o subdiviziune separată pentru a reflecta costurile combustibilului.
Producere
Restabilirea prețului de cost
în procedura de Restabilire a prețului de cost au fost adăugate Raportul privind vânzările cu amănuntul, Actul de casare și Casarea lipsurilor (setarea Politicii contabile – ”la prețul de cost real”).
MF și ANM
Introducerea soldurilor (ANM)
a fost corectată introducerea soldurilor pentru activele nemateriale, amortizarea cărora se calculează.
Salariu și cadre
Concediu fără păstrarea plății
a fost corectată evidența timpului unui lucrător intern prin cumul la plecare în concediu din cont propriu la locul principal de muncă.
Raport IRM
a fost adăugată completare pe angajații care s-au întors înainte de vreme din concediul pentru îngrijirea copilului de la 3 la 4 ani (trebuie mai întâi de înregistrat Întoarcere din concediul pentru îngrijirea copilului).
Închiderea perioadei
Operațiuni de reglementare pentru TVA
acum compensarea avansului este, de asemenea, efectuată în cazul transferului datoriei cumpărătorului (registratorul Ajustarea datoriei).
Directoare
Rate TVA
a fost adăugată cota TVA de 6%.
Raportare reglementată
IPC
a fost corectată descărcarea codului CAEM;
pentru parcurile IT, a fost corectată completarea în cazul dacă angajatul a fost în concediu medical și/sau în concediu din cont propriu pentru întreaga lună.
IALS
a fost modificată forma raportului, în conformitate cu ordinul Ministerului Finanțelor nr. 63 din 20.04.2021.
Rapoarte către conducător
Datoria cumpărătorilor după termenii datoriei
a fost corectată determinarea termenului datoriei pentru cumpărători.
Au fost corectate erorile depistate.
Data deschiderii obiectului: 05.09.19
Adresa: Chișinău, str. I. Creangă, 66
Restaurantul ”Surpriza” este format dintr-o sală zilnică, o sală de banchete cu 40 de locuri, o vinotecă, o cameră cu șemineu și o terasă acoperită.
Oaspeții au la dispoziție o gamă largă de bucate moldovenești. Un loc minunat pentru a lua prânzul sau cina în cercul familiei, precum și o oportunitate excelentă de a-i introduce pe oaspeții capitalei în tradițiile locale și ospitalitatea renumită din Moldova.
Instituția are locuri de muncă automatizate pentru chelner, barman, administrator și contabil.
Pentru a automatiza locul de muncă al chelnerilor, barmanului și administratorului, a fost instalat produsul software ”SL:Restaurant” și s-a conectat echipamentul comercial:
* sistemul All in one;
* registratorul fiscal;
* imprimante de bonuri;
* cititoare de brățări RFID.
În calitate de software pentru automatizarea locului de muncă al unui contabil, a fost instalat produsul ”1C:Contabilitate configurarea Alimentație publică”.
Între sistemele de contabilitate, este configurat schimbul automat de date.
Compania noastră a furnizat servicii pentru instalarea de software, conectarea echipamentelor comerciale, utilizatorii au fost instruiți și este oferită consultanța și suportul tehnic.
Felicităm Capitalcom SRL cu deschiderea restaurantului, dorim succese și prosperitate!