+373 22 442 318

+373 79 403 338

1C:Gestionarea companiei

Caracteristici
  • Generale
  • CRM
  • Vânzări
  • Comerțul cu amănuntul
  • Depozit și achiziții
  • Producere
  • Salariu și cadre
  • Formarea prețurilor
  • Finanțe
  • Analiza afacerii

1C:Gestionarea companiei - este o soluție finită care pune în aplicare toate cele mai necesare pentru menținerea contabilizării operaționale, controlului, analizei și planificării la întreprindere. Într-un singur produs este posibil să se utilizeze un volum diferit de funcționalitate, acesta poate fi personalizat cu ușurință conform particularităților organizării gestionării și contabilizării în compania Dvs. - aceasta asigură posibilitatea unui început rapid și a confortului muncii zilnice.

1С:Gestionarea companiei - este un sistem simplu și clar. Cu 1C:GC este posibil de a uita de acele momente în care ne aflăm în fața unui munte de informații independente, pentru unificarea căreia este necesar de o mulțime de timp. 1C:GC poate unifica plățile, expedierile și decontările. Un singur program înlocuiește zeci de tabele, documente și rapoarte pe masa Dvs. și pe calculator - toate datele sunt înregistrate și stocate într-o singură bază de informații.

Avantaje: 
* 1C:Gestionarea companiei - este o soluție de aplicare finită. Imediat după instalare, aceasta poate menține contabilizarea de gestionare, poate genera rapoarte și poate oferi o varietate de analize.

* Toți contabilii și finanțatorii știu să lucreze în 1C, cunoașterea configurației date nu va atrage mari dificultăți.

* Securitatea datelor: sunt prevăzute mecanisme pentru reglementarea accesului la date pentru diferite categorii de utilizatori.

* Conexiune cu 1C: Contabilitate. Este foarte important atunci când există posibilitatea de a nu efectua munca dublă, dublând introducerea de date în 2 soluții.

* Publicarea pe Internet - conectarea la baza de date și gestionarea întreprinderii oriunde v-ați afla.

1C: Gestionarea companiei pentru Moldova permite de a automatiza procesele de interacțiune cu clienții, și anume:

* Menținerea bazei de clienți și a contractelor
* Înregistrarea și stocarea evenimentelor: scrisori, apeluri, întâlniri, listelor de prețuri și etc.
* Planificarea evenimentelor: apeluri, întâlniri, negocieri

* Monitorizarea îndeplinirii obligațiilor de către manageri
* Controlul calității activității managerilor
* Analiza bazei de clienți
* Analiza activității managerilor: evenimente, vânzări, profit brut.

1C:Gestionarea companiei pentru Moldova sprijină automatizarea diferitelor scheme comerciale: la comandă și din depozit, cu amânarea plății și plată în avans, vânzarea mărfurilor acceptate pentru comision, transferul de mărfuri către comisionar spre comercializare și comerțul cu amănuntul. Programul prevede înregistrarea aproape a tuturor documentelor primare de contabilitate comercială.

Managerul responsabil poate primi rapid informații cum ar fi: evenimente privind comanda - negocieri cu clientul, apeluri, data planificată a expedierii și perioada de plată, precum și rentabilitatea planificată a comenzii, care va permite să calculați randamentul direct în comandă și să decideți o posibilă reducere sau adaos.

Automatizați:
* Comerțul angro
: înregistrarea clienților și a necesităților acestora, întreaga istorie a interacțiunii cu fiecare client, segmentarea clienților prin datorii, teritoriu, rentabilitate și altele.
* Comerțul pe Internet (inclusiv schimbul de date bidirecțional cu site-ul)
* Comerțul cu amănuntul: Locul de muncă al casierului, imprimarea bonurilor, lucrul cu echipamente comerciale*
* Lucrul cu comenzi: calculul preliminar al comenzii - puteți vedea prețul de cost al comenzii și decide asupra posibilității de a oferi reduceri sau necesitatea unui adaos comercial.
* Comerțul de comision (intrarea și transferarea mărfurilor pentru comision)
* Planificarea și analiza vânzărilor
* Integrarea cu 1C:Amănunt pentru Moldova (pentru automatizarea locurilor de casierie).

În zilele noastre, în condițiile luptei pentru fiecare client, serviciul clienți se află în fruntea unei companii de succes și fără automatizarea proceselor comerciale este imposibil să ne imaginăm un nivel de calitate al serviciului clienți. Prin automatizarea magazinului, vă ridicați afacerea la un nivel complet nou și mai serios. Mulți antreprenori consideră că automatizarea magazinelor cu amănuntul este foarte costisitoare, este adevărat și nu este adevărat în același timp.
Există soluții cu adevărat costisitoare, dar pentru magazine mici și chiar rețele mici, opțiunea și soluționarea excelentă este 1C: Gestionarea companiei pentru Moldova, al cărui preț vă va surprinde plăcut. Toți cei care și-au automatizat magazinele de comerț cu amănuntul au observat o îmbunătățire a muncii tuturor angajaților, o creștere semnificativă a productivității totale, o îmbunătățire a nivelului de deservire a clienților, totodată devine nelimitată creșterea structurală a organizației.

1C: gestionarea companiei pentru Moldova permite de a efectua un comerț cu amănuntul deplin, cu automatizarea completă a locului de muncă al casierului și un număr minim de clicuri. Automatizarea magazinelor duce afacerea la un nou nivel. Este îmbunătățită munca tuturor angajaților, crește productivitatea generală, este îmbunătățit nivelul de deservire a clienților.

Programul implementează:
* LMC (locul de muncă al casierului)
* Imprimarea bonurilor
* Sisteme de loialitate: carduri de reducere, certificate și bonusuri, stabilirea de reduceri
* Înregistrarea comenzilor cumpărătorilor direct de la LMC
* Lucrul cu echipamentul comercial.

Programul 1C:Gestionarea companiei pentru Moldova a implementat o funcționalitate largă pentru menținerea contabilizării depozitare. Pentru furnizarea la timp a stocurilor din procesul de producere, magazine sau depozite angro este foarte importantă planificarea și calcularea necesității pentru soldurile depozitului.
Programul sprijină diferite scheme de reaprovizionare a stocurilor și menține contabilizarea separată a acestora. De asemenea, programul permite de a separa operațiunile depozitare și financiare (așa-numitul ”depozit de comenzi”).

* Contabilizarea stocurilor: intrare, transfer, cheltuieli
* Contabilizare de loturi (conform termenilor de valabilitate și numerelor de serie)
* Calcularea prețului de cost de decontare FIFO și ”conform mediei”
* Monitorizarea și analiza soldurilor și a mișcărilor de stocuri
* Monitorizarea și analiza achizițiilor și termenilor de livrare
* Planificarea lucrului depozitului, pe baza programelor de expedieri și livrări
* Planificarea necesităților în stocuri.

1C: Gestionarea companiei pentru Moldova permite de a menține contabilizarea de producere, oferă posibilitatea de a planifica producerea, de a calcula prețul de cost real al produselor finite și a produselor semifabricate.
Configurarea flexibilă a distribuției costurilor indirecte de producere permite determinarea mai precisă a prețului de cost al produselor. Aceste instrumente contribuie la organizarea eficientă a gestionării proceselor de producere și a costurilor în companiile de afacere mică.

Funcțiuni principale:
* Producere personalizată și în serie
* Producere în etape
* Menținerea specificațiilor pentru produs
* Ordine în comun acord
* Analiza de îndeplinire a comenzilor și a ordinelor în comun acord
* Calcularea necesității în materie primă și materiale
* Calcularea prețului de cost real al produselor și al produselor semifinite
* Configurarea flexibilă a distribuției msp
* Monitorizarea încărcării de resurse.

Angajații organizației reprezintă principala resursă a fiecărei întreprinderi, datorită calității și eficienței de utilizare a căreia depind în mare măsură rezultatele activității întreprinderii și competitivitatea acesteia.
Toate activitățile unei organizații depind în mod direct de calificările angajaților acesteia, de măsura în care aceste calificări corespund obiectivelor companiei, dacă aceste sarcini sunt susținute de un sistem adecvat de motivație, cum anumite decizii de management afectează performanța personalului.

Automatizați:
* Evidența de cadre, state de personal
* Calcularea salariilor pentru angajați
* Calendarele angajaților: programe individuale și calcularea sumelor în funcție de zilele/orele lucrate* Sisteme de motivare
* Analiza utilizării timpului de lucru, precum și urmărirea sarcinii fiecărui angajat
* Monitorizarea îndeplinirii sarcinilor de către angajați. 

Formarea prețurilor - este unul dintre elementele-cheie ale economiei unei întreprinderi. De lucrul corect cu prețurile depinde atingerea obiectivelor companiei și dezvoltarea viitoare a acesteia.
Fără un instrument de lucru cu prețurile nu se poate elabora nici un program serios.

* Formarea prețurilor
* Listele de prețuri: formarea, stocarea și expedierea către cumpărători
* Grafice de modificare a prețurilor în fișele de mărfuri
* Analiza prețurilor: inclusiv compararea prețurilor de la diferiți furnizori
* Lucrul cu carduri de reducere, bonusuri, certificate.

De la faptul, încât de profesional este organizată gestionarea finanțelor întreprinderii, depinde în mod direct poziția companiei pe piață și mărimea veniturilor acesteia. Optimizarea sistemului de management financiar este relevantă pentru orice companie.
1C: Gestionarea companiei pentru Moldova - este un mecanism eficace de gestionare a fluxurilor de numerar care asigură formarea informațiilor operaționale și fiabile, reglementarea decontărilor reciproce, creșterea disciplinei de plată și în cele din urmă, accelerarea fluxului de numerar.

Funcțiuni principale:
* Contabilizarea mișcărilor de fonduri în conturile de decontare și în casierii
* Analiza veniturilor/cheltuielilor, profiturilor/pierderilor
* Calendarul plăților
* Planificarea financiară (bugetare).
* Bilanț de gestionare
* Menținerea decontărilor reciproce
* Integrarea cu ”Client-Banc”.

* Monitorizarea principalilor indicatori de activitate, oportunitatea de a analiza profiturile pe domenii de activități.
* Indicatori generali de activitate - venit, preț de cost, profit brut, etc.
* Mijloace financiare - solduri și circulația banilor în contextul articolelor pentru perioadă

* Decontări cu cumpărătorii solduri și dinamica creanței debitoare datorie
* Decontări cu furnizorii solduri și dinamica datoriei de credit datorie
* Varietatea de rapoarte - configurarea și căutarea ușoară, compararea indicatorilor pentru perioade în contextul clienților, nomenclatorului, managerilor.

Lăsa-ți numărul de telefon, noi revenim cu un apel