Vă prezentăm un produs inovativ pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră.
Vă prezentăm un produs inovativ pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră.
Display-ul cumpărătorului este un dispozitiv pe care se poate vizualiza informația necesară în timpul emiterii bonului de casă, cum ar fi: denumirea produsul scanat și prețul acestuia, suma totală a cumpărăturilor și restul. De asemenea, acest dispozitiv permite difuzarea pe ecran a textului prestabilit.
Prin utilizarea display-ului clienții au o vizibilitate mai mare despre cumpărăturile lor. Acest display va crește calitatea și operativitatea serviciului. Ceea ce prin urmare crește cifra de afaceri și profitul dvs.
O altă nuanță al acestui produs este faptul că e un dispozitiv obligatoriu conform legislației în vigoare.
Cum să transferăm această obligativitate într-un punct forte de cresțetre a vânzărilor pe de oparte și creșterea încrederii/loialității clienților pe de altă parte?
Venim noi cu o soluție: este vorba despre noul produs al companiei Soft Lider- Dispay-ul Cumpărătorului.
Acest produs permite utilizarea celui de-al doilea monitor, care este poziționat în fața cumpărătorului. Monitorul are funcții precum: afișarea conținutul bonului de casă, afișarea materialelor promoționale (imagini, video).
Display-ul cumpărătorului, produs lucrat de compania Soft Lider oferă clienților posibilitatea de vizualizare și desigur, verificare a bonului de casă. Această funcție crește considerabil credibilitatea clienților față de vânzător.
Prin urmare, clienții văd toată informația ce va fi imprimată pe bon, din această funcție câștigă ambele părți, astfel potențialele întrebări din partea clienților se vor micșora considerabil pentru ca au o transparență totală iar casierul va fi concerntrat pe efectuarea vânzării.
Pe de altâ parte se micșorează cozile de la casa de marcat, astfel casierului îi crește operativitatea și eficiența la muncă. Printr-un singur display pentru clienți, crește managementul calității muncii.
Un alt punct forte, este afișarea reclamei pe ecran în timpul emiterii bonului. Spre exemplu, puteți afișa promoțiile curente, ceea ce va avea efect instant pentru clienți. Aceștia vor fi atrași să umple coșul de cumpărături în ultimile secunde de scanare a produselor, astfel creștem suma finală a bonului.
Materialele promoționale pot apărea sub forma de video, imagini statice sau imagini în mod slide-show. În timpul când monitorul se va afla în sleep mood, materialele promoționale vor fi afișate pe ecranul întreg.
Pe lângă instalarea celui de-al doilea monitor la casa de marcat, pentru afișarea informației puteți folosi tablete sau chiar telefoanele mobile, conexiunea cu casa de marcat se poate face prin internet sau prin rețea locală.
Programa Driver pentru Display-ul Cumpărătorului este adaugată în modulul 1C: Comerț cu Amănuntul pentru Moldova, 1C: Gestionarea companiei și în configurația SL:Restoran.
Produsul se licențiază pentru fiecare dispozitiv.
Data deschiderii obiectului: 05.09.19
Adresa: Chișinău, str. I. Creangă, 66
Restaurantul ”Surpriza” este format dintr-o sală zilnică, o sală de banchete cu 40 de locuri, o vinotecă, o cameră cu șemineu și o terasă acoperită.
Oaspeții au la dispoziție o gamă largă de bucate moldovenești. Un loc minunat pentru a lua prânzul sau cina în cercul familiei, precum și o oportunitate excelentă de a-i introduce pe oaspeții capitalei în tradițiile locale și ospitalitatea renumită din Moldova.
Instituția are locuri de muncă automatizate pentru chelner, barman, administrator și contabil.
Pentru a automatiza locul de muncă al chelnerilor, barmanului și administratorului, a fost instalat produsul software ”SL:Restaurant” și s-a conectat echipamentul comercial:
* sistemul All in one;
* registratorul fiscal;
* imprimante de bonuri;
* cititoare de brățări RFID.
În calitate de software pentru automatizarea locului de muncă al unui contabil, a fost instalat produsul ”1C:Contabilitate configurarea Alimentație publică”.
Între sistemele de contabilitate, este configurat schimbul automat de date.
Compania noastră a furnizat servicii pentru instalarea de software, conectarea echipamentelor comerciale, utilizatorii au fost instruiți și este oferită consultanța și suportul tehnic.
Felicităm Capitalcom SRL cu deschiderea restaurantului, dorim succese și prosperitate!