+373 22 442 318

+373 79 403 338

1С:Gestiunea companiei pentru Moldova, versiunea 1.6.16

Funcționalitatea completă a soluției 1C: Gestionarea companiei a devenit disponibilă pe dispozitivele mobile. Puteți efectua aceleași acțiuni de pe telefonul smartphone ca și în versiunea desktop sau cloud. Modificări în secțiunile: CRM, bani, clasificatoare, vânzări etc.


Client mobil
Lucru online cu 1C:GC pe smatrphone:
- Funcționalitate completă a soluției 1C:Gestionarea companiei a devenit disponibilă pe dispozitivele mobile. Puteți efectua aceleași acțiuni de pe smartphone-ul Dumneavoastră, ca și în versiunea desktop sau cloud.

- Noul Client mobil 1C:GC va permite să lucrați cu evenimente, contracte, să înregistrați ordine de comandă, să generați raportare pentru antreprenor și multe altele.

CRM
Asistent de gestionare a companiei:
- În 1C:Gestionarea companiei a apărut un asistent de gestionare a companiei - Dasha.
Dasha, ca și un angajat obișnuit, îndeplinește sarcini în 1C:GC.
De exemplu, este posibil de a-i ordona lui Dasha să prelucreze comenzile după primirea plății sau expediere – ea va modifica starea comenzii, va scrie despre acest lucru în chat-ul documentului și va informa managerul despre modificările efectuate.
- Dasha va elibera utilizatorii de acțiuni de rutină, cum ar fi:
• modificarea stării comenzii;
• informarea colegilor despre plata și expedierea;
• notificarea clienților privind acumularea/retragerea bonusurilor.
- Dasha va verifica, de asemenea, dacă starea stabilit în document corespunde cu starea reală a comenzii. De exemplu, dacă documentul de expediere nu a fost încă introdus, iar managerul a setat starea ”Expediat”, ea va cere să se acorde atenție documentului.

Registru de înscrieri:
- A apărut posibilitatea de a planifica încărcarea specialiștilor, pentru care este necesară pre-înregistrare.
Pentru a reflecta înscrierile către specialist a fost adăugat un nou tip de eveniment – ”Înscriere”. Toate înscrierile se reflectă în mod clar la locul de muncă în Registrul de înscrieri, disponibil în secțiunea CRM.
- În registru este posibil de a afla rapid volumul de lucru al unui specialist, de a găsi o ”fereastră” liberă și de a înregistra imediat un client pentru timpul dat.

Modificarea în grup a stărilor:
- A apărut posibilitatea de a transfera rapid lead-urile și comenzile într-o stare nouă. Efectuarea acțiunii este posibilă din lista de obiecte - nu este necesar să deschideți fișa lead-ului/comenzii.
- O modificare rapidă a stării este disponibilă pentru următoarele documente:
• comanda cumpărătorului,
• comandă către furnizor,
• ordin de comandă
• comanda de producere.
- Transferarea comenzilor în starea ”Îndeplinit” este, de asemenea, posibilă utilizând tastele rapide, care corespund opțiunilor ”Îndeplinit cu succes” și ”Anulat”.

Chat + istoricul: prescurtarea mesajelor:
- Mesajele despre modificările obiectelor în chat au devenit mai scurte. Acum, dacă mesajul are mai mult de o sută de caractere, mesajul va fi restrâns.
Prin hyperlink ... utilizatorul poate desfășura comentariul și poate citi textul integral al mesajului.

Compeniilor comerciale
Bonusuri:
- În 1C:GC a apărut suportul programelor de loialitate cu bonusuri.
Programul permite de a automatiza contabilizarea punctelor de bonus: de a acumula puncte de bonus la cumpărături, în ziua de naștere și manual în timpul desfășurării promoției – de a retrage la achitarea cu bonusuri sau de a ”arde” la sfârșitul promoției.
Cumpărătorul află imediat despre acumularea sau retragerea de puncte - sistemul va trimite automat un e-mail sau un SMS.
Rapoartele ”Analiza punctelor acumulate”, ”Mișcarea punctelor de bonus” și ”Solduri ale punctelor de bonus” servesc ca asistenți fiabili în monitorizarea și analizarea programelor de loialitate cu bonusuri.

Magazin on-line
Schimb bilateral cu site-ul:
- În noua versiune a apărut un schimb bilateral cu magazinele on-line 1C:Bitrix.
Acum este posibil de a edita compoziția comenzii din 1C:GC, iar modificările vor fi afișate pe site - cumpărătorul va putea vedea imediat toate informațiile despre comandă din contul personal.
Datorită unui schimb bilateral, clientul va putea urmări pe site expedierea parțială și plata comenzii, de exemplu, dacă nu toate elementele sunt în stock.
În cazul în care clientul nu a plătit integral comanda pe site, aceste informații vor fi de asemenea transferate în 1C - plata parțială se va reflecta în comandă.

Magazinelor cu amănuntul
Rapoarte contextuale în ”Bon MCC” și ”Raport privind vânzările cu amănuntul”:
- A apărut posibilitatea de a afla rapid profitul conform bonului MCC sau raportului privind vânzările cu amănuntul – în documentele relevante a fost adăugat un link pentru a accesa lista cu rapoartele contextuale.
În mod implicit este disponibil raportul ”Profit brut”, dacă este necesar, puteți adăuga alte rapoarte.

Companiilor, care îndeplinesc lucrări
Planificarea resurselor:
- Am îmbunătățit locul de muncă ”Planificatorului de resurse” - a devenit mai ușor să planificați încărcarea resurselor. Noul planificator este disponibil în secțiunile ”Lucrări” și ”Producere”.
A fost reluat mecanismul de planificare, pentru o resursă este acum posibil să se determine ”Pasul de planificare” - intervalul la care este încărcată resursa. Modificările vor permite analizarea rapidă a încărcării resurselor și căutarea unui interval liber – în planificator este vizibil numărul de intervale ocupate.
Utilizând calendarul, este posibil acum de a crea un document de planificare pentru mai multe zile deodată - nu este nevoie să introduceți documente pentru fiecare dată.
De asemenea, este posibil de a selecta rapid o resursă în documente cu ajutorul planificatorului, în documente a fost adăugată comanda ”Selecție”, care deschide planificatorul.

Companiilor de producere
Producere. Asamblarea articolelor pe etape:
- A devenit posibilă fabricarea produselor în mai multe etape - în zile diferite, în diverse subdiviziuni. A
devenit mai ușor să se reflecte în program procesele de producere de lungă durată.
- A fost adăugat un nou instrument util pentru a reflecta operațiunile de producere – locul de muncă ”Îndeplinirea etapelor”. Locul de muncă automatizat permite crearea documentelor de producere în cantități mari - cu un singur click veți crea documente pentru mai multe articole sau etape.

Mijloace financiare
Contabilizare valutară:
- A fost îmbunătățit mecanismul de decontări valutare.
La compensarea avansurilor în documentele de expediere nu se mai formează diferența de curs valutar - decontările cu cumpărătorii și furnizorii se formează conform cursului avansului compensat.
În documentele de achiziție a valutei a devenit posibilă formarea de mișcări pentru diferențele de curs în procesul de înregistrare a documentelor cu ajutorul bifării casetei ”Reflectarea diferenței de curs”.
Suma diferențelor de curs este acum întotdeauna formată dintr-o mișcare separată, nu este ”amestecată” cu operațiunea de reevaluare a soldurilor valutare. Este posibil de a analiza rapid veniturile și cheltuielile dintr-o operațiune de cumpărare a valutei.

Companiilor de diferite domenii de activitate
Vânzări:
- A fost adăugată forma de tipar a facturii fiscale orizontale în conformitate cu Ordinul Ministerului Finanțelor din RM nr. 118 din 28 august 2017.
- A fost adăugată posibilitatea de a tipări o factură fiscală generală pe baza mai multor documente de comercializare.
- A fost adăugată completarea automată a rechizitelor ”Eliberare permisă” și ”Predate valorile materiale (servicii)” în forma de tipar a facturii fiscale pentru utilizatorul responsabil.

Mijloace financiare:
- A devenit posibilă încărcarea și descărcarea ordinelor de plată de la clientul bancar Agroindbank, Victoriabank, Moldindconbank, Energbank.

Directoare
Directorul Contrapartide:
- A fost adăugată capacitatea de încărca contul de decontare și BIC al băncii odată cu încărcarea contrapartidelor din Excel.

Directorul nomenclatura:
- A fost adăugată oportunitatea de a încărca caracteristicile nomenclaturii din Excel. Pentru a utiliza setarea, este necesar de a accesa directorul Caracteristici. Atenție! Nomenclatura și proprietățile caracteristicilor trebuie introduse în program în prealabil.

Drepturi:
- A fost adăugată limitarea de acces pe depozite.

Drepturi Achiziții:
- Pentru utilizatorii cu drepturi de achiziție a fost adăugat accesul către raportul Import, Cartea de achiziții.

Plătitorilor taxei de ecologie:
- A fost adăugată capacitatea de contabilizare a cheltuielilor suplimentare pentru ecologie la importul mărfurilor.

Lăsa-ți numărul de telefon, noi revenim cu un apel