+373 22 442 318

+373 79 403 338

1С:Gestiunea companiei pentru Moldova, redacția 1.6.17

Au apărut noi versiuni ale pâlniei de vânzări, care permit urmărirea istoricului complet al vânzărilor de la prima solicitare a clientului până la expedierea finală.


CRM
Asistent de gestionare a companiei: mai multe abilități:

- Dasha, asistenta de gestionare a companiei, a dobândit abilități și mai utile: a învățat cum să schimbe starea comenzilor către furnizori, pentru producere, să reacționeze la modificarea acestor stări și, cel mai important, să controleze executarea scenariilor de către alți utilizatori.
- Puteți ordona întregi lanțuri de sarcini lui Dasha. De exemplu:
 • modificarea stării comenzii pentru producere de îndată ce aceasta este îndeplinită complet;
 • setarea stării comenzii cumpărătorului asociată cu acesta;
 • informarea managerului despre disponibilitatea comenzii spre expediere.
- În cazul anulării comenzii cumpărătorului, Dasha va anula producerea planificată pentru această comandă.
 
Pâlnia integrală de vânzări: lead-uri – cumpărători - comenzi:
- Au apărut noi versiuni ale pâlniei de vânzări, care permit urmărirea istoricului complet al vânzărilor de la prima solicitare a clientului până la expedierea finală. Au fost adăugate trei opțiuni pentru pâlnie:
 • pâlnie pe lead-uri;
 • pâlnie pentru cumpărători;
 • pâlnie integrală (lead - cumpărător - comandă).
- Folosind noua pâlnie, puteți răspunde cu ușurință la întrebarea: ce valoare are un anumit client pentru afacere și cât de mult profit a adus în cele din urmă.
- O pâlnie integrală permite de a vedea distribuția lead-urilor pe etape ale tranzacției, numărul de lead-uri care au fost convertiți în cumpărători și numărul de comenzi pe care le-au făcut cumpărătorii.
- Toate pâlniile includ informații despre venituri și profit pe vânzările efectuate, comenzile în prelucrare și anulate.
 
Analiza eficienței surselor de atragere:
- Aflați care canal de atragere a clienților funcționează cel mai bine cu instrumente noi pentru a analiza eficiența surselor de atragere
- Informațiile despre locul de unde a venit persoana de contact sunt acum înregistrate pentru fiecare scrisoare sau apel telefonic, stocate în fișa clientului și reflectate în comandă.
- Pâlnia de vânzări actualizată ajută la evaluarea vizuală a activității canalelor de atragere: la toate opțiunile pâlniei a fost adăugată o analiză cu surse de atragere.
- Acum puteți vedea direct în pâlnie câți bani a fost planificat și de fapt cheltuiți pentru sursa de atragere, conversia fiecărui canal, costul lead-ului, și să comparați venitul planificat cu cel real în campania de marketing.
 
Dezvoltarea serviciului de expediere în masă:
- Continuăm să dezvoltăm serviciul de expediere în masă. În noua versiune:
 • expedierea scrisorilor în fundal: nu este nevoie să așteptați expedierea ultimei scrisori pentru a continua lucrul în program.
 • scrisorile, expediate utilizând serviciul actualizat, sunt marcate ca expedieri și sunt mai puțin susceptibile de a nimeri în spam.
 • verificarea adresei duplicate: sistemul va anunța că există e-mailuri duplicate în lista destinatarilor și va împiedica expedierea dublă.
 
Șabloane de contracte și OC: imaginea mărfurilor și formatarea datelor:
- Am perfectat șabloanele OC și contractelor pentru a le face mai convenabile pentru Dvs. Nu mai este necesar să adăugați manual imagini de mărfuri în contract sau ofertă comercială, acum 1C: GC o va face în locul Dvs..
- Pentru numere, sume și date, puteți selecta acum un format de imprimare. Sumele totale ale comenzii sunt tipărite pentru fiecare ofertă comercială. Astfel de informații precum termenul contractului și NPP a managerului responsabil pot fi inserate în document.
 
Auto-numerotarea contractelor configurabilă:
- O opțiune convenabilă a apărut în setările auto-numerotării contractelor: este posibil de a seta manual numărul contractelor (prin apăsarea butonului) fără a încălca numerotarea automată generală. Noile caracteristici ale auto-numerotării vor permite organizarea ordinii în lucrul cu contractele. De exemplu, contractelor, încheiate cu cumpărătorii, li se pot atribui numere manual, iar pentru toate celelalte contracte de a utiliza auto-numerotarea.
 
Companiilor comerciale
Reflectarea stocurilor și asigurării în documentele de vânzări:

- Nu mai este necesar de a deschide rapoarte suplimentare pentru a afla stocurile disponibile pentru comandă - informațiile despre solduri sunt afișate direct în comanda cumpărătorului. În documentele ”Comanda cumpărătorului” și ”Dispoziția de plată” a apărut un nou mod de funcționare, care permite dea vedea imediat cantitatea de mărfuri care urmează să fie expediate, disponibilă în depozite, rezervate pentru comenzi prin toate documentele posibile și așteptată să fie primită.
- În noul mod de funcționare nu este necesar de a comuta între comandă și rapoarte, ceea ce accelerează în mod semnificativ execuția comenzilor și reduce probabilitatea de erori.
 
Crearea comenzii către furnizor pentru mai multe comenzi ale cumpărătorilor:
- Introducerea comenzilor către furnizor a devenit mai ușoară: pe baza mai multor comenzi ale cumpărătorilor este posibil de a crea o singură comandă pentru furnizor. Anterior, pentru fiecare comandă a cumpărătorul era necesar de a crea o comandă separată pentru furnizor.
 
Rezervarea în mai multe depozite într-o comandă:
Stabilirea rezervei pentru mărfurile stocate în diferite depozite acum este posibilă într-o singură comandă a cumpărătorului. Managerii nu vor mai trebui să creeze documente suplimentare pentru rezervarea mărfurilor, aflate în diferite depozite.
 
Selecția automată a prețurilor în documente în funcție de condiții:
- Selectarea prețurilor în documente a devenit mai flexibilă: acum, prețurile fiecărei poziții de mărfuri pot fi completate automat din diferitele coloane ale listei de prețuri. De exemplu, dacă rândul are mai mult de 10 buc. de marfă, se calculează ca fiind costul pentru cumpărătorul angro.
 
Calcularea dinamică a prețurilor pe grupuri de preț:
- Prețurile pentru mărfurile incluse în diferite grupuri de preț, pot fi acum calculate dinamic utilizând diferite formule. Acest lucru va permite de a configura regulile universale de calculare a prețurilor și a nu crea liste de prețuri separate pentru mărfuri din fiecare grup de prețuri.
 
Noi operatori pentru calcularea prețurilor:
- Au fost extinse posibilitățile de calculare a prețurilor - noi operatori au fost adăugați la editorul formulelor. Atunci când se calculează prețurile, este posibil acum de a compara prețurile furnizorilor și de a calcula prețurile de vânzare din prețul maxim de achiziție.
 Într-o formulă a apărut posibilitatea de a stabili diferite adaosuri de interes: de exemplu, dacă prețul de achiziție este mai mare de 1000, atunci adaosul la calcularea prețului este + 50%, iar dacă este mai mică de 1000, atunci + 70%.
 
Recalcularea automată a prețurilor dinamice în valută:
- Acum este posibilă recalcularea automată a prețurilor dinamice, ale căror prețuri de bază sunt specificate în altă monedă. Programul va urmări schimbarea ratei pentru dată și va lua în considerare la formarea unui nou preț dinamic. Anterior, o astfel de recalculare ar putea fi făcută numai manual.
 
Noi oportunități pentru calcularea preventivă a rentabilității comenzilor:
- Continuăm să dezvoltăm un instrument pentru calcularea preventivă a rentabilității (calculului) comenzii. Acum este posibil:
 • de a crea un calcul pentru toate ofertele comerciale (variante) ale comenzii cumpărătorului. Această îmbunătățire va face posibilă compararea prețului de cost planificat cu profitul posibil și alegerea celei mai profitabile opțiuni de realizare a comenzii din toate cele posibile;
 • de a crea comenzi către furnizor în funcție de calculul comenzii cumpărătorului;
 • de a controla estimarea completă a comenzii cumpărătorului, inclusiv materialele pentru producere și stocurile și serviciile suplimentare neincluse în comandă, dar necesare pentru executarea acesteia.
 
Reflectarea seturilor în documentele de vânzare:
- Acum, utilizatorul poate afla cu ușurință în ce set este inclusă poziția de mărfuri: componentele unui set sunt marcate cu pictograme de aceeași culoare.
 
Magazinelor cu amănuntul
Nou tip de plată: credit

- Condițiile de achiziționare a mărfurilor pentru clienți au fost extinse: a apărut oportunitatea transferului de mărfuri în credit. Efectuarea unei vânzări în credit este simplă: chiar de la locul de muncă al casierului (LMC), selectați tipul de plată ”credit”, contractul cu banca și suma de plată.
 
Plata în avans la vânzare cu amănuntul:
- Am sprijinit noul scenariu de plată în cazul vânzării mărfurilor cu amănuntul: acum este posibil să acceptați plata de la client și să formați un bon de casă fără a transfera mărfurile, adică în avans pentru achiziționarea viitoare. La vânzarea mărfurilor casierul vede o plată în avans și o poate credita imediat pentru plata mărfurilor.
 
Depunerea și retragerea de numerar simplificată:
- Procesul de transfer al veniturilor din casieria magazinului la sediul central a devenit mai transparent: banii retrași din casieria MCC vor fi afișați ”în tranzit” până când sosesc în casieria organizației. Folosind raportul, este posibil de a controla fondurile care au fost retrase din casieria MCC, dar nu au fost încă creditați în casieria operațională sau invers. Anterior, operațiunile de retragere au fost efectuate numai în cadrul mașinii de casă.
 
LMC. Sporirea comodității lucrului:
- Am simplificat acceptarea plății la locul de muncă al vânzătorului – am făcut-o mai convenabilă și tot inutilul a fost eliminat. Casierul poate alege acum o metodă de plată ”în numerar”, ”prin card” sau ”plată mixtă”, poate înregistra plata și calcula restul clientului doar printr-un singur clic.
 
Imprimarea etichetelor și indicatorilor de preț:
- Etichetele și indicatorii de preț pot fi imprimate acum direct din ordinul cumpărătorului sau ordin-comandă.
 
Opțiunile de imprimare a setului în bonuri:
- Seturi pot fi imprimate în bonurile MCC printr-o poziție, fără a specifica compoziția completă a setului.
 
Raportul ”Vânzări cu amănuntul” pentru utilizatorii cu drepturi limitate:
- Raportul ”Vânzări cu amănuntul” a devenit disponibil pentru utilizatorii cu profil de drepturi ”Vânzări”. Dacă utilizatorul are conectat, de asemenea, profilul ”Achiziții”, atunci el poate vedea informații despre prețul de cost și rentabilitatea vânzărilor. Caracteristicile raportului au fost extinse: acum acesta consideră certificatele cadou.
 
Companii de producere
Raportul actualizat ”Compoziția reglementară a produsului”

- Raportul ”Compoziția reglementară a produsului” a devenit mai informativ și mai convenabil pentru utilizatori. Acum este posibil:
 • de a personaliza grupurile și de a adăuga filtre arbitrare;
 • de a calcula prețul de cost planificat al produsului la cel mai recent preț de achiziție;
 • de a vedea la ce etapă de producere a produsului se utilizează materialele specifice;
- Raportul actualizat poate fi deschis din directorul de specificații sau, ca înainte, din lista de rapoarte.
 
 Specificații inactuale:
 - Acum este posibil de a ascunde specificațiile învechite, emiterea produselor conform cărora nu mai este realizată. Utilizatorii nu le vor mai vedea în listă și nu vor face greșeli la alegere.
 
 Introducere în bază pentru producerea multilaterală:
 În baza documentului de fabricare a produsului este posibilă acum introducea unui document pentru emiterea de produse semifabricate, acesta va fi completat automat cu materiile prime și materialele necesare.
 
 Completarea materialelor cu solduri în depozit la fabricarea produselor:
 - Lista materialelor pentru fabricarea produsului poate fi rapid completată cu solduri într-un depozit, în subdiviziune sau în rezervă. Oportunitatea va fi utilă dacă materia primă este transferată în depozit imediat înainte de execuție și nu sunt stocate solduri libere în depozit.
 
 Introducerea dispoziției de plată din documentele de producere:
 - În baza documentelor de producere este posibilă acum crearea dispozițiilor de plată.
 Acest lucru va permite de a introduce rapid un lanț de documente care reflectă operațiunile de producere și va elimina necesitatea mișcării stocurilor în depozitul de expediere (utilizând o schemă de comandă).
 
 Contabilizarea operațiunilor în ordinul de comun acord:
 - Ordinul de comun acord, creat în baza producerii, va fi completat cu operațiuni din comanda de producere părinte. Anterior, astfel de ordine de comun acord au fost completate conform specificațiilor.
 
 Fonduri
 Calendar nou de plată

 - Am creat un nou calendar de plată. Acum nu este doar un raport informativ, ci un loc de muncă interactiv deplin pentru o muncă eficientă cu plăți, planificarea și controlul circulației banilor. Este posibilă nu numai analizarea mișcării banilor, ci și gestionarea acestora într-o singură formă:
 • data și sursa plății planificate se schimbă interactiv: glisați suma de plată în coloana cu data necesară sau rândul cu raportul dorit. Datele din document se vor schimba automat.
 • se pot crea noi documente de planificare făcând clic pe celula calendarului: data și factura/casieria în document vor fi completate automat.
 • anularea venitului/cheltuielii planificate poate fi efectuată acum din calendarul plăților, fără a intra în documentele prin care acestea sunt planificate.
 • aprobarea cererile pentru cheltuieli de bani imediat la planificarea plăților: stabilim ”deget în sus” direct în calendarul de plată și cererea este aprobată.
- Pentru analiza vizuală a stării conturilor și casieriilor în calendarul plăților au apărut grafice interactive.
 
 Rezervarea mijloacelor financiare pentru solicitare:
 - Acum este posibil de a rezerva mijloace financiare pentru o comandă specifică furnizorului sau o solicitare pentru cheltuire a banilor. De exemplu, nu este necesar de a face griji dacă vor rămâne bani pentru plata salariului angajaților, și este posibil de a ”rezerva” suma necesară în prealabil.
- De asemenea, acum este posibil de a seta soldul minim de bani care nu se reduce în casierie sau în cont. Dacă încercați să efectuați casarea sub această valoare, programul va avertiza utilizatorul și va interzice postarea documentului.
 
Reflectarea executării documentelor de planificare a banilor în liste:
- Din listele documentelor de planificare acum este posibil de a afla rapid dacă documentul este executat – este adăugată informația despre plata documentului de planificare și selectarea rapidă pe coloană.
 
Planificarea plății pentru livrarea efectuată anterior:
- Acum este posibilă clarificarea documentului de planificare din documentul de plată, prin care este plătită expedierea deja executată. Schimbarea permite de a înregistra solicitarea de plată a mărfurilor după primirea acestora.
 
Noi operațiuni în ordinul de plată:
- Operațiuni noi au fost adăugate în ordinul de plată: ”salariu”, ”returnare”, ”transfer în alt cont” și altele
 
Selectarea rapidă a cursului valutar în documente:
- Am simplificat alegerea cursurilor valutare în documente pentru o anumită dată: o selecție rapidă a fost adăugată din ultimele cursuri. Informațiile despre cursul care a fost calculat în document pot fi vizualizate printr-un singur clic.
 
Confirmarea cursului valutar pentru recalcularea prețurilor în documente:
- A fost adăugată posibilitatea de a specifica cursul la care prețurile sunt recalculate din valuta de decontare în moneda națională. Anterior, documentele au folosit întotdeauna cursul de schimb pentru data curentă.
 
 Drepturi de acces
 Limitarea accesului la conturile bancare, casieriile MCC și tipuri de prețuri:

- Acum este posibil să se facă distincția între accesul utilizatorilor la conturile bancare, casieriile MCC și tipurile de prețuri. O astfel de soluție va permite angajaților să-și stabilească cu strictețe conturile și casieriile pe care le pot vedea și să interacționeze sau, de exemplu, să ascundă prețurile de achiziție din fișele mărfurilor și lista de prețuri de la manageri.
 
Limitarea drepturilor de acces la documentele de planificare a banilor:
- Regulile stricte pot fi acum setate pentru a accesa documentele din secțiunea ”Fonduri”. Accesul la documentele în numerar și la documentele de planificare a banilor este controlat de opțiunile corespunzătoare din profilul drepturilor de acces.
- Setările flexibile permit de a seta o limită a vizibilității documentelor de planificare a banilor de către autorul acestora. De exemplu, pentru conducătorul departamentului este posibil de a configura drepturile în baza cărora acesta va vedea numai documentele personale și documentele subordonaților săi.
 
Interfața
Configurarea perfectării rapoartelor:

- Acum, aspectul rapoartelor poate fi configurat. A fost adăugată selectarea din nouă teme de perfectare: de la clasice la luminoase.
 
Reflectarea fișierelor anexate la directoare și liste de documente:
- Prezența fișierului anexat este acum reflectată în listele de directoare și documente. Pentru a afla dacă sunt fișiere adăugate la comanda clientului, nu mai este necesar de a deschide documentul.
 
Altele:
- Introducerea documentului ”Mișcarea  stocurilor” în baza documentului ”Raport de avansuri”
- Acum este posibil de a mișca rapid stocurile primite conform raportului de avansuri al angajatului într-un alt depozit. În acest scop, a fost pusă în aplicare introducerea documentului ”Mișcarea stocurilor” în baza documentului ”Raport de avansuri”.

Lăsa-ți numărul de telefon, noi revenim cu un apel